تریلر گیم پلی بازی Salazar’s Castle and the Battle with Krauser in the Resident Evil 4 Remake

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، کپکام ویدیوی جدیدی از نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 4 منتشر کرده است.ویدئوی مورد بحث طرفداران این سری قدیمی را با چند قسمت مختلف بازی آشنا می کند.علاوه بر نمایش قلعه سالازار و رویارویی لیان و اشلی با فرقه Los Ilaminodos، شخصیت رامون سالازار نیز در این ویدیو دیده می شود.

در مبارزه با شخصیت جک کراسر، با از بین رفتن مکانیزم QTE در نسخه بازسازی شده، کاربران باید به صورت دستی به این شخصیت حمله کنند و روند مبارزه را پیش ببرند. از طرفی شاهد نمایش فروشگاه The Merchant هستیم که در آن نگاهی دقیق به سیستم ارتقای سلاح های بازی و نحوه بررسی گنج های به دست آمده توسط بازیکنان می اندازیم. علاوه بر این، ویدیوی منتشر شده شخصیت Berserker را نشان می دهد. شخصیتی قدرتمند که کاربران را با چالش های مختلفی روبرو خواهد کرد.

بازی Resident Evil 4 Remake 24 مارس 2023 (4 آوریل 1402) برای کنسول ها پلی استیشن 5، Xbox سری X | سری ایکس باکس اسپلی استیشن 4 و رایانه های شخصی راه اندازی می شود.

دانلود فیلم آپارات

همچنین شاهد مبارزه قهرمان داستان با یکی از مشهورترین باس های سری Resident Evil هستیم. می توانید ویدیوی ارسال شده در زیر را تماشا کنید.

نظرت چیه عزیزم؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ساعاتی پیش سازندگان بازی Resident Evil 4 Remake قسمت های مختلفی از گیم پلی این اثر مورد انتظار را به بازیکنان نشان دادند.

بخوانید  اعلام تاریخ انتشار محتواهای آتی Assassin’s Creed Valhalla