تریلر سریال Mr. and Mrs. اسمیت ماجراهای این زوج قاتل را نشان می دهد


Amazon Prime Video، تریلر جدید سریال کمدی جاسوسی آقای و خانم اسمیت، با ماجراهای جان و جین.

Amazon Prime Video، تریلر کاملاً جدید آقای و خانم اسمیت با نقش آفرینی دونالد گلاور و مایا ارسکین به اشتراک گذاشته شده با طرفداران که در کانال یوتیوب آنها قابل مشاهده است. این تریلر ماجراهای جان و جین، زوج مرگبار داستان را نشان می دهد که هر دو برای یک آژانس جاسوسی مرموز کار می کنند. هر هشت قسمت این مجموعه کمدی جاسوسی در تاریخ 13 بهمن 1402 (2 فوریه 2024) تقدیم طرفداران می شود.

خلاصه ای از آقا و خانم اسمیت در آمازون پرایم ویدئو: «با خانواده اسمیت آشنا شوید. دو غریبه به نام های جان و جین که از هویت خود دست می کشند تا با یکدیگر باشند. هر قسمت آنها را در یک ماموریت جدید و یک پیچ جدید در رابطه خود نشان می دهد زیرا هر دو برای یک سازمان مرموز کار می کنند. همانطور که اسرار فاش می شود، آنها باید مبارزه کنند تا با هم بمانند. زیرا در این ازدواج طلاق امکان پذیر نخواهد بود.

دونالد گلاور، مایا ارسکین، میکایلا کاول، پارکر پوزی، واگنر مورا، جان تورتورو، پل دینو، الکساندر اسکاچگورد، سارا پلسون، ران پرلمن، ایزا گونزالس، شارون هورگان، اورسولا کوربرو و بیلی کمپبل از جمله بازیگرانی که در سریال آقا و خانم اسمیت حضور داشتند به ایفای نقش می پردازند. دونالد گلاور و فرانچسکا اسلون ساخت سریال آقا و خانم را بر عهده داشتند. اسمیت یاریو میلچان و مایکل شفر آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی این پروژه کار کردند.

بخوانید  قیمت نسخه اروپایی Redfall لو رفته است
تحریریه مجله بازی یک گیمر