تریلر سریال جدید سازندگان Game of Thrones; مقابله با بزرگترین تهدید تاریخ بشر

نتفلیکس آخرین تریلر درام علمی تخیلی Three Body Issue، جدیدترین ساخته دیوید بنیوف و دی جی را منتشر کرد. ب. صدا را پخش کرد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که نتفلیکس آخرین تریلر سریال Three Body Issue را به اشتراک گذاشته است. دیوید بنیوف و ژانویه. ب. ویسسازندگان بازی تاج و تخت این مجموعه درام علمی-تخیلی را بر اساس کتاب سه بدن مشکل نوشته و سفارش داده اند. لیو سیکسین آنها رسمی بودند این سریال به عنوان گران ترین نمایش نتفلیکس در تاریخ 2 آوریل 1403 (21 مارس 2024) پخش خواهد شد.

دانلود ویدیو از ابرات

پوستر سری مسائل سه شی

در خلاصه مجموعه مشکلات سه بدن می خوانیم: “تصمیم سرنوشت ساز یک زن جوان در چین در دهه 1960 حتی اکنون در مکان و زمان منعکس شده است. هنگامی که قوانین طبیعت به طور غیرقابل توضیحی در مقابل چشمان همه آشکار می شود، گروهی از دانشمندان با استعداد با یک کارآگاه خارق العاده تیم می شوند تا با بزرگترین تهدید تاریخ … بشریت مقابله کنند. فرمان این سریال در دستان شماست. درک سونگ، اندرو استانتون، مینکی اسپیرو و جرمی پودسوا او در حال سقوط بود

جوآن آدپوبازیگر سریال Watchmen جان بردلی وستبازیگر فیلم Moonfall تسای چین، نماینده شانگ چی (شانگ چی)، لیام کانینگهامبازیگر سریال بازی تاج و تخت ایزا گونزالس، بازیگر سینما (آمبولانس)، جس هانگبازیگر سریال 7 آیبر (گاوهری) سی. شیموکابازیگر سریال Arrow بندیکت وانگبازیگر فیلم نه روز (9 روز) و سامر عثمانی، بازیگر جانشینی در مجموعه مشکلات متشکل از 3 موجود بازی می کند.

بخوانید  جزئیات محتوای Sonic Frontiers پس از عرضه منتشر شد

الکساندر وو، تهیه کننده سریال The Terror با همکاری دیوید بنیوف و D.B. وایس مجموعه Three Body Trouble را خلق کرد و به عنوان تهیه کننده اجرایی و نویسنده در پروژه ایفای نقش می کند. رام برگمن و نینا رودریگ از شرکت تی استریت، رایان جانسون و برنادت کالفیلد تهیه کنندگی این سریال را بر عهده دارند لین چه، رئیس سابق گروه Yoozoo و ژائو جیلونگ آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی پروژه فعالیت می کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر