تریلر جدید WWE 2K24 Gamplay مسابقات تخصصی بیشتری را به نمایش می گذارد



WWE 2K24 یک تریلر گیم پلی جدید با عنوان “Legacy” دارد که بیش از هر یک از تریلرهای آن تا کنون، گستره بازی آینده را نشان می دهد. تمرکز روی Showcase of the Immortals است، حالتی که برای جشن گرفتن 40 سال رسلمنیا و ستارگانی که بخشی از آن بوده اند طراحی شده است.

این تریلر به ما نگاهی به انواع مختلف مسابقات، از جمله مسابقه آمبولانس که قبلاً معرفی شده بود، بازی کاملاً جدید Casket Match، و نگاهی به روز به دعواهای پشت صحنه به ما می دهد. همچنین پیش نمایشی از مسابقه داور ویژه میهمان و تعداد زیادی فیلم از لحظات مختلف دریافت خواهیم کرد که از طریق نمایشگاه Immortals قابل پخش خواهند بود.

همانطور که انتظار دارید، این تریلر تعدادی از سوپراستارهای برجسته WWE را به نمایش می‌گذارد، به خصوص در بخش متمرکز بر Showcase of the Immortals. در این بخش تعدادی از بزرگ‌ترین نام‌های رسلمنیا از جمله هالک هوگان، استیو آستین “استون کلد”، رئا ریپلی، جنگجوی نهایی، شارلوت فلیر، جان سینا، تریپل اچ و آندرتیکر حضور دارند. قابل ذکر است، این تریلر همچنین یک جلد به روز شده برای نسخه چهل سال رسلمنیا WWE 2K24 را نشان می دهد که براک لزنر را حذف کرده است. GameSpot به 2K رسیده است تا مشخص کند لزنر همچنان در بازی وجود خواهد داشت یا خیر.

چندین سوپراستار دیگر دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای برای فهرست 2K24 نزدیک به پایان تریلر فاش شده اند، از جمله ست رولینز، تریش استراتوس، ری میستریو و روز قضاوت.

بخوانید  فصل دوم انیمه Solo Leveling رسما تایید شد

این تریلر نگاه خوبی به برخی از به‌روزرسانی‌های حالت Backstage Brawl می‌دهد، که دارای امکانات و محیط‌های تعاملی بیشتری از جمله علامت توقف، دستگاه نوشابه، سطل زباله و شیشه‌های شکستنی در مناطق خاص است.

آندرتیکر در Casket Match با Shawn Michaels روبرو می شود، حالت جدیدی برای 2K24 که در آن بازیکنان سعی می کنند حریف خود را در تابوت باز قرار دهند و درب آن را ببندند. ما همچنین به رندی اورتون، سولو سیکوآ و کوین اونز در مسابقه داور ویژه مهمان نگاه می کنیم که در آن داور کمی بیش از حد درگیر مسابقه می شود.

GameSpot در اوایل ماه فوریه بیلد پیش‌نمایش WWE 2K24 را راه‌اندازی کرد و متوجه شد که این بازی دارای ویژگی‌های جدید جالب و برخی از بخش‌هایی است که می‌توانند قبل از انتشار بازی از برخی بهبودها استفاده کنند. WWE 2K24 در 8 مارس برای PC، PS5، Xbox Series X|S عرضه می‌شود. PS4 و Xbox One.

تحریریه مجله بازی یک گیمر