تریلر جدید MotoGP 24 تاریخ انتشار بازی را اعلام می کند

استودیو Milestone تاریخ انتشار MotoGP 24 را با تریلر اعلام کرد.

استودیو Milestone به زودی آخرین نسخه از سری MotoGP را منتشر خواهد کرد. طبق آخرین تریلر منتشر شده، MotoGP 24 در تاریخ 13 می 2024 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و سری ایکس باکس منتشر خواهد شد. Xbox Series S منتشر شد.

MotoGP 24 محتوای جدیدی را در قالب Riders Market و Stewards معرفی خواهد کرد. دسته اول امکانات بی پایانی را برای سوارکاران فراهم می کند تا به راحتی به تیم های دیگر بروند و لیست سواران جدیدی را در هر فصل ببینند. تیم سازنده نقش پررنگی در شبکه های اجتماعی برای این بخش ایجاد کرده است. به طوری که هر لایک یا کامنتی در این خبر می تواند به شایعات در مورد جابجایی دوچرخه سواران دامن بزند.

از سوی دیگر، حالت Stewards به کنترل و نظارت بر مسابقات و رویدادها اختصاص خواهد یافت. بسته به عملکرد بازیکن و هوش مصنوعی در رقابت، هر کدام ممکن است اخطارهای مختلفی، جریمه های دور طولانی، جریمه های زمانی و غیره دریافت کنند. این دو محتوای جدید در کنار پویاترین حالت شغلی در تاریخ سری و حالت سختی تطبیقی ​​است که سطوح هوش مصنوعی را بر اساس عملکرد بازیکن در آخرین نسخه MotoGP تنظیم می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های MotoGP 24 می‌توان به مسابقات قهرمانی LiveGP آنلاین و چند نفره، یک سیستم تنظیم الکترونیکی جدید به همراه قابلیت شخصی‌سازی کلاه ایمنی، اعداد مسابقه و برچسب‌ها اشاره کرد.

از آپارات دانلود کنید

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Platinum Games میزبان جشن دهمین سالگرد Metal Gear Rising اواخر این ماه است