تریلر جدید فیلم Aquaman 2 بر روی اجرای نهایی جیسون موموآ در نقش آکوامن تمرکز دارد.


تریلر جدیدی از فیلم Aquaman and the Lost Kingdom منتشر شده است که در آن شاهد نماهای اکشن زیادی هستیم.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونتریلر جدید بازی Aquaman 2 منتشر شد. برادران وارنر امروز از آغاز پیش فروش بلیت Aquaman and the Lost Kingdom خبر داد و تریلر جدیدی از این فیلم منتشر کرد. در طول این تریلر تصاویر جدیدی از آخرین ماجراجویی آکوامن در دنیای کنونی دی سی را می بینیم که در آن خانواده او توسط بلک مانتا تهدید می شوند و او اکنون باید با برادرش برای شکست دادن او همکاری کند.

ظاهراً بهبود روابط آکوامن و اوشن مستر مورد استقبال مادرشان قرار گرفته است. Aquaman and the Lost Kingdom آخرین فیلمی است که جیسون موموآ در آن نقش آکوامن را بازی کرده است و گفته می شود که احتمالا در دنیای جدید دی سی به رهبری جیمز گان نقش لوبو را بازی خواهد کرد. اما قبل از آن می توانید تریلر جدید Aquaman 2 را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

جیسون موموآ امبر شنید، پاتریک ویلسوننیکول کیدمن، یحیی عبدالمتین دومین، تمورا موریسون، ویلم دافو، دولف لوندگرن، سبک بالش، رندال پارک، وینسنت ریگان و ایندیا مور از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده ظاهر شدند و به ایفای نقش پرداختند. جیمز وان Aquaman and the Lost Kingdom را بر اساس فیلمنامه ای از دیوید لزلی جانسون کارگردانی کرد، او فیلمنامه قسمت اول فیلم آکوامن را نوشته است.

Aquaman and the Lost Kingdom قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر در سینماها اکران شود.

بخوانید  بازگشت یکی از بازیگران وانداویژن در سریال Agatha: Coven of Chaos مارول
تحریریه مجله بازی یک گیمر