تریلر بازی Suicide Squad قابلیت های دو طرفه پلی استیشن 5 را به نمایش می گذارد


کمپانی سونی با انتشار تریلر جدیدی از فیلم Suicide Squad: Kill the Justice League، قابلیت های کنترلر PlayStation 5 DualSense را به نمایش گذاشت.

در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که بازی Suicide Squad: Kill the Justice League استودیوی Rocksteady در سال 2024 با تریلر جدیدی آغاز شد. این تریلر پشتیبانی از Suicide Squad DualSense و 3D صوتی کنسول پلی استیشن 5 را نشان می دهد و برخی از گیم پلی بازی را پیش نمایش می دهد.

دانلود ویدیو آپارات

محرک های تطبیقی ​​کنترلر DualSense هنگام استفاده از سلاح های مختلف در Suicide Squad: Kill the Justice League آشکار می شود. در حالی که بازخورد لمسی تجربه رزمی عمیق تری را ارائه می دهد. این عناصر به کاربران پلی استیشن 5 این امکان را می دهد که در مقایسه با سایر پلتفرم ها تجربه منحصر به فردی داشته باشند. این بازی از Activity Cards نیز پشتیبانی می کند که یکی از ویژگی های خلاقانه و مفید کنسول پلی استیشن 5 است.

بازی Suicide Squad: Kill Justice League در تاریخ 13 بهمن 1402 (2 فوریه 2024) برای کاربران پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و PC شامل خواهد شد، اما کاربران فروشگاه Epic Games برای تجربه آن باید تا ماه مارس صبر کنند. بازی Suicide Squad را می توان به صورت انفرادی یا آنلاین برای حداکثر چهار بازیکن بازی کرد و به طور کامل از ویژگی های cross-platform و cross-progression پشتیبانی می کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Last Of Us Part I اکنون به لطف به‌روزرسانی جدید Steam Deck تأیید شده است