تخفیف های شارژر کنترلر – کیت بازی و شارژ رسمی ایکس باکس، باتری های ارزان قیمت Energizer و موارد دیگر

در مسابقه باتری، کنترلر بی سیم رسمی Xbox به راحتی بر اکثر رقبای خود پیروز می شود. با این حال، احتمال زیادی وجود دارد که کنترلر شما در بدترین زمان ممکن تمام شود، اما خوشبختانه Target Circle Week اینجاست و در حال حاضر چندین معامله برای جایگزینی باتری وجود دارد. اگر به حساب دایره خود وارد شده باشید و عضویت در این برنامه رایگان باشد، این تخفیف ها به صورت خودکار اعمال می شود. همچنین در Target چند معامله سخت برای کنترلرهای بی سیم Xbox وجود دارد، بنابراین اگر به دنبال افزایش دو برابری سخت افزار و باتری هستید، اکنون زمان خوبی برای انجام این کار است.

می‌توانید از باتری‌های AA استفاده کنید یا یک راه‌حل قابل شارژ برای کار با کنترلرهای Xbox خود انتخاب کنید.
می‌توانید از باتری‌های AA استفاده کنید یا یک راه‌حل قابل شارژ برای کار با کنترلرهای Xbox خود انتخاب کنید.

اول، اساسی ترین راه حل: باتری های جدید. کنترل‌کننده Xbox می‌تواند از باتری‌های AA معمولی یا باتری قابل شارژ استفاده کند، و برخی از گیمرهای Xbox ترجیح می‌دهند که چند باتری Duracell یا Energizer را در زمانی که در معرض خطر هستند اضافه کنند. پیشنهادات هدف الف بسته 24 عددی باتری های Energizer با ماندگاری 18 دلار، اگرچه می توانید همان معامله را در آمازون فقط با 14 دلار دریافت کنید..

گزینه دیگر خرید باتری قابل شارژ است و ترکیب خوبی از لوازم جانبی رسمی و شخص ثالث موجود است. اینها به طور جداگانه فروخته می شوند (کنترل کننده های بی سیم Xbox شامل یک جفت باتری AA برای شروع کار هستند)، اما در دراز مدت مقرون به صرفه تر هستند. THE کیت رسمی بازی و شارژ Xbox این هفته از 25 دلار به 20 دلار کاهش یافت، در حالی که ایستگاه شارژ دوگانه PowerA در این هفته به 24 دلار کاهش یافت.

بخوانید  رده سنی کارتون Despicable Me 4 است

معاملات شارژر کنترلر برای Xbox، PS5، Switch


این یک خرید واقعا خوب است زیرا نه تنها یک داک برای شارژ نگه داشتن کنترلرهای خود دریافت می کنید، بلکه دو باتری قابل شارژ نیز دریافت می کنید. همیشه می‌توانید در حین استفاده از کنترل‌کننده‌ای که تازه شارژ شده‌اید، یک کنترلر برای شارژ بگذارید، تا مطمئن شوید که در طول بازی انرژی شما تمام نمی‌شود. یا اگر فقط به مقداری باتری نیاز دارید، باتری دو بسته قابل شارژ ایکس باکس PowerA با قیمت 15 دلار به فروش می رسد.

کاربران نینتندو و پلی استیشن نیز در این هفته از قلم نیفتاده اند، زیرا داک های شارژ برای کنترلرهای Joy-Con و DualSense نیز به فروش می رسند. دارندگان نینتندو می توانند بین شارژرهای دوتایی و چهارگانه یکی را انتخاب کنند، در حالی که ایستگاه شارژ PowerA برای یک جفت کنترلر DualSense بسیار نرم و روان است.

نمای سریع: بهترین معاملات کنترلر Xbox در Target

برای معاملات بیشتر کنترلر Xbox، از طریق گالری زیر کلیک کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر