تحویل شهرستان با تیپاکس


«تیپکس» در این مطلب با هدف آشنایی بیشتر با خدمات شهری و تفاوت آن با گذشته مصاحبه ای را برای شما ترتیب داده است.

این نام سرویسی است که شرکت تیپاکس در سراسر ایران ارائه می دهد.

تیپاکس 63 سال است که خدمات مختلفی را با توجه به نیاز مشتریان ارائه می دهد و عملیات ارسال مرسوله را به سراسر کشور و جهان انجام می دهد. نسبت به سال های گذشته امکانات بیشتری را به مشتریان خود ارائه می دهد.

در همین راستا و برای آشنایی بیشتر با این سرویس و تفاوت آن با گذشته، تصمیم گرفتیم جلسه ای با چند تن از مدیران این شرکت برگزار کنیم. در این دیدار با سه تن از مدیران تیپاکس به گفت و گو پرداختیم.

جلسه با آقای مهندس ساسان مرعشی مدیر بازاریابی و توسعه بازار شرکت تیپاکس آغاز شد. وی در تعریف خود از تیپاکس گفت: تیپاکس با 63 سال سابقه، اولین شرکت پست خصوصی در کشور است که با شبکه گسترده ای از نمایندگی ها در تمامی کشورها، خدمات مختلف تحویل بسته را با توجه به نیاز مشتریان مختلف ارائه می کند. . مهندس مرعشی گفت: امروز تیپاکس با بیش از 1100 شعبه در سراسر کشور حتی در شهرهای زیر 4000 نفر به هموطنان خدمات رسانی می کند. مهندس مرعشی در تعریف خدمات درون شهری گفت: در خدمات درون شهری مبدا و مقصد بسته در یک شهر است و به دو صورت تحویل در همان روز و تحویل روز بعد به مشتریان ارائه می شود. .

مهندس مرعشی گفت: هدف از خدمات ارسال درون شهری حمایت از مشاغل کوچک و بزرگ است و ضمن سهولت در ثبت نام و تحویل بسته ها، به صاحبان مشاغل این اطمینان را می دهد که می توانند از تحویل آسان و مقرون به صرفه بهره مند شوند.

بخوانید  منتظر Uncharted 2 باشید

مهندس مرعشی افزود: امکان پرداخت کالای خریداری شده در مقصد، امکان رهگیری بسته به صورت آنلاین، امکان پرداخت هزینه حمل به صورت نقدی، نقدی در هنگام تحویل، نقدی هنگام تحویل، جبران خسارت، لینک پرداخت امن، امکان استفاده از بسته بندی ، و غیره. از جمله مزایای این خدمات محسوب می شوند.

مهندس مرعشی هدف از این سرویس را در سال 1403 افزودن خدمات درون شهری همان روز به طوری که مرسولات از مبدأ به مقصد در همان روز ثبت سفارش برسد و همچنین تعمیم این سرویس به تمام استان ها اعلام شد. . از کشور

در ادامه این نشست گفتگوی خود را با آقای مهندس اشکان کاراچورلو مدیر ارشد مهندسی فروش تیپاکس ادامه دادیم. مهندس قراچورلو در تعریف خدمات درون شهری گفت: هدف از این سرویس جابجایی مرسولات درون شهری در 24 ساعت کاری است و این سرویس در تهران، البرز و سایر استان های کشور فعال و در حال گسترش است.

مهندس کاراچورلو افزود: حمل و نقل عملیاتی با ظرفیت بالا، امکان ارسال بسته های تا وزن 100 کیلوگرم، امکان تحویل کالا به پلاک مقصد، نمایندگی و قفل هوشمند بخشی از مزایای این سرویس است. وی افزود: در سرویس درون شهری تیپاکس بسته ها همه روزه تا ساعت 18 جمع آوری و روز بعد تا ساعت 18 توزیع می شود.

مشتریان هدف این سرویس علاوه بر عنوان این مقاله، صاحبان مشاغل خرد، بنگاه های بزرگ و اپراتورهای تجارت الکترونیک هستند و افزود: ثبت سفارش برای ارسال درون شهری با اپلیکیشن Mightypaks با امکاناتی مانند دسترسی آسان به برنامه و وب سایت امکان سفارش سریع بدون واسطه، امکان ردیابی آنلاین، امکان اطلاع از زمان و هزینه ارسال، نمایش نمایندگی ها و کمدها بر روی نقشه و پیگیری سوابق ثبت سفارش می باشد.

بخوانید  نقد فیلم بلوند (Blonde) | زندگی و مرگ مرلین مونرو

مهندس کاراچورلو سرویس تحویل درون شهری تیپاکس را شریکی قدرتمند و استراتژیک برای فروشگاه های آنلاین و اپراتورهای تجارت الکترونیک دانست و بر پوشش گسترده و افزایش 50 درصدی استفاده مشتریان از این سرویس تاکید کرد.

مهندس کاراچورلو مزیت رقابتی این سرویس و ویژگی های آن نسبت به سایر رقبا، امکان استفاده از قفسه هوشمند، قیمت رقابتی، رفع نیاز شرکت ها برای ارسال بسته، ظرفیت عملیاتی برای ارسال بسته های تا 30 کیلوگرم و ارتفاع 180 سانتی متر است. . ، امکان پرداخت آنلاین، امکان پرداخت کالا در مقصد، استفاده از کیف پول، صرفه جویی در زمان ثبت نام و ارسال مرسوله، جبران خسارت تا سقف 60 میلیون تومان، وصول در زمان انتخابی مشتری و همچنین امکان بسته بندی استاندارد را دارد و اضافه می کند که تمامی این ویژگی ها در اپلیکیشن و وب سایت Mightypaks موجود است.

در ادامه این گفتگو با آقای محمد صادق عسکریان مدیر تایپکس تهران و شبکه البرز گفت و گو کردیم و از وی در مورد تایپکس و خدمات درون شهری این شرکت جویا شدیم.

مهندس عسکریان در تعریف تیپاکس گفت: شرکت تیپاکس سال هاست که با گذر از فراز و نشیب های زیادی در حال فعالیت بوده و با بهره گیری از نیروهای جوان و پویا و مدیریت قوی، به عنوان اولین شرکت پست خصوصی ایران شناخته شده و گام های مثبتی در کشور برداشته است. صنعت لجستیک رونق گرفته است.

مهندس عسکریان این شرکت را شرکتی پرطرفدار دانست که همواره سعی کرده است به عنوان یک سازمان به روز و نوآور با استفاده از آخرین فناوری های روز دنیا در بخش لجستیک شناخته شود.

بخوانید  The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom; پرفروش ترین بازی می 2023 در آمریکا

مهندس عسکریان افزود: در شبکه تیپاکس تهران و البرز، تهران به 5 منطقه، منطقه مرکزی شامل 9 نقطه خدماتی و 19 نمایندگی، منطقه شرق شامل 2 نقطه خدمات و 35 نمایندگی، منطقه شمال شامل 22 نمایندگی و 6 سرویس است. نکته ها. ، و منطقه جنوب شامل 31 نمایندگی و 3 نقطه خدمات و منطقه غرب شامل 6 نقطه خدمات و 27 نمایندگی مجزا می باشد و این نمایندگی ها با کمک تیپاکسیارها اقدام به توزیع بسته می کنند.

مهندس عسکریان رسیدن به 92% SLA(LM) در تهران، رسیدن به 90% SLA(FM) در تهران، رسیدن به 93% SLA(LM) در البرز و رسیدن به 90% SLA(FM) در البرز را از جمله مزایای این امر برشمرد. وی سرعت بالای جابجایی مرسوله، سرعت پرداخت غرامت و خدمات پرداخت در مقصد را از نقاط قوت این سرویس نسبت به سایر رقبا دانست و برشمرد. وی افزود: در حال حاضر فروشگاه های اینترنتی، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم جانبی خودرو از مشتریان اصلی این سرویس هستند.

پایان گزارش تبلیغات.

این مقاله فقط برای اهداف تبلیغاتی است و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر