تبلیغ‌های Boys Season 4 «Supe Lives Matter» و «Make America Super Again» را اعلام می‌کنند.

استودیوی آمازون پوستر جدیدی برای فصل چهارم The Boys منتشر کرده است که هوملندر را به عنوان فردی که “آمریکا را دوباره عالی خواهد کرد” معرفی می کند. این یک اشاره آشکار به عبارت جذاب دونالد ترامپ است، و هرکسی که The Boys را دیده باشد می‌داند که این جمله برای Homelander نیز مناسب است.

حساب رسمی Boys واکنشی از متنفر بیلی بوچر را به اشتراک گذاشت که هوملندر را “سرپرست” توصیف کرد. این هم پوستر:

آمازون این پوستر را امروز، 6 مارس، برای استفاده از سوپر سه شنبه منتشر می کند. این زمانی است که 16 ایالت و یک قلمرو ایالات متحده انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری خود را برگزار می کنند که انتظار می رود یک رویارویی دیگر بین جو بایدن و دونالد ترامپ در ماه نوامبر باشد.

در دنیای The Boys، فصل 4 به ترتیب ویکتوریا نویمان و رابرت سینگر، معاون و رئیس جمهور را به نمایش خواهند گذاشت. حتی یک وب‌سایت رسمی سینگر-نیومن وجود دارد که داستان‌های تخیلی خودش را نشان می‌دهد، و همچنین ویدیویی که در آن نیومن استدلال می‌کند که «زندگی‌های برتر مهم است». هوملندر البته طرفدار نیومن است و این مناسب است چون هم آدم های شرور و هم وحشتناکی هستند.

پسران یک مجموعه تلویزیونی طنز ابرقهرمانی است که به تمسخرهای ابرقهرمانی، سیاست آمریکا، تجاری‌گرایی و بسیاری از موضوعات جاری دیگر می‌پردازد.

فصل 4 همچنین شاهد معرفی یک ابرقهرمان جدید به نام Firecracker (Valorie Curry) است که به نظر می رسد دوست Homelander باشد. Firecracker در فصل 4 شروع به کار کرد، اما بازیکنان Call of Duty مدتی است که می توانند به عنوان Firecracker بازی کنند.

بخوانید  پیش نمایش بازی Star Wars Jedi: Survivor | تکامل یک جدای جوان

فصل 4 پسران در 13 ژوئن از طریق Prime Video پخش می شود. هشت قسمت در فصل 4 سریال The Boys وجود دارد و قسمت های جدید آن پنجشنبه ها پخش می شود. این بدان معناست که اپیزود جدیدی در 4 جولای امسال وجود خواهد داشت که برای نمایشی که عاشق قهرمانان، اسب‌ها و آمریکا است مناسب به نظر می‌رسد.

یکی دیگر از بازیگران جدیدی که به فصل چهارم پیوسته است، جفری دین مورگان است که نقش شخصیتی را بازی می‌کند که در نهایت می‌گوید نام «پسران» چقدر مضحک است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر