تایید انتشار Frostpunk 2 در نیمه اول سال 2024؛ نمایش بازی در پاییز امسال

Frostpunk 2، جدیدترین اثر استودیو 11 بیتی، اخیراً در نمایشگاه PC Gaming امسال به طور مختصر به نمایش درآمد. در آن زمان، سازندگان تایید کردند که این بازی در سال 2024 منتشر خواهد شد. اکنون، به نظر می رسد که طرفداران نیازی به صبر طولانی ندارند. زیرا استودیو 11 بیتی در کنفرانس اخیر به سرمایه گذاران توضیح داد که Frostpunk 2 در نیمه اول سال 2024 برای گیمرهای رایانه ای در دسترس خواهد بود.

تیم ۱۱ بیتی اعلام کرده است که Frostpunk 2 قرار است در نیمه اول سال ۲۰۲۴ منتشر شود و اولین تریلر گیم پلی آن پاییز امسال منتشر خواهد شد.

علاوه بر این، توسعه دهندگان یک تریلر گیم پلی توسعه یافته را در پاییز امسال منتشر خواهند کرد تا طرفداران این سری بتوانند پیشرفت های دنباله را نسبت به قسمت اول ببینند. 11Bit Studios حضور خود را در Gamescom در ماه آگوست و یک تور مطبوعاتی ایالات متحده در سپتامبر تایید کرد. در این شرایط خاص، تیم سازنده این فرصت را برای رسانه ها فراهم می کند تا بازی را با تمام ویژگی های جدید تجربه کنند.

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی Frostpunk 2 با ما در میان بگذارید.

بازی Frostpunk 2 تقریباً 30 سال پس از داستان نسخه اول نمایش داده می شود. جایی که مردم توانستند از بحران سرمای کشنده عبور کنند و اکنون اولویت های دیگری برای زنده ماندن دارند. تاکنون چند تیزر کوتاه از بازی منتشر شده است که در آن می توان به اهمیت نفت و جنگ پیرامون آن پی برد. تیم توسعه به بازیکنان اطمینان داد که داستان دنباله بسیار بزرگتر از نسخه اول خواهد بود و بسیاری از انتخاب های بازیکن می تواند بر سرنوشت مردم شهر تأثیر بگذارد.

بخوانید  احتمال راهیابی GTA به پلتفرم گیمینگ نتفلیکس
تحریریه مجله بازی یک گیمر