تایید استعاره: انتشار ReFantazio بر روی کنسول های استیم و پلی استیشن

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آنها را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

البته اخیراً شعبه کره‌ای سگا توییتی منتشر کرده است که تأیید می‌کند این بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴ و استیم نیز عرضه می‌شود. اگرچه توییت مذکور پس از مدتی حذف شد، اما با توجه به تایید انتشار دو نسخه جدید Persona برای پلتفرم های دیگر، جای تعجب نیست که Metaphor: ReFantazio بر روی پلتفرم های دیگر نیز منتشر شود.

پس از اعلام Metaphor: ReFantazio برای Xbox و Windows Store، سگا در توییتی تایید کرد که این بازی بر روی پلی استیشن و استیم در دسترس خواهد بود.

اگرچه شرکت Atlus تریلر و معرفی بازی Persona 3 Reload و Persona 5 Tactica را قبل از اعلام رسمی به بیرون درز کرد، اما آنها همچنان یک سورپرایز برای ویترین ایکس باکس را مخفی نگه داشتند. Project Re Fantasy در این نمایشگاه ظاهر شد و رسماً به Metaphor: ReFantazio تغییر نام داد. سپس اعلام شد که این بازی در سال آینده بر روی کنسول های Xbox Series X منتشر خواهد شد. کنسول های Xbox Series S و PC از طریق فروشگاه ویندوز منتشر می شوند.

هنوز جزئیاتی در مورد Metaphor: ReFantazio اعلام نشده است. تنها در فروشگاه ایکس باکس، چند مورد از جمله پیوند دوستی بین شخصیت ها و توانمندسازی آنها مورد بررسی قرار گرفت. علاوه بر این، کاتسورا هاشینو، کارگردان بازی، پس از رونمایی از آن در توییتی به طرفداران قول داد که این پروژه در نهایت به تجربه ای منحصر به فرد و متفاوت از دیگر آثار قبلی Atlus تبدیل خواهد شد.

بخوانید  21 Times Nintendo Games Were Creepy As Hell
تحریریه مجله بازی یک گیمر