تام کروز مبارزه در بالای قطار سریع السیر را به شیرین کاری های غیرممکن خود اضافه می کند

وی افزود: سختی صحنه تنها اجرای بدلکاری نیست، بلکه ایجاد ارتباط عاطفی بین مخاطب و شخصیت ها است. مک‌کواری می‌گوید: “کلاس فیلم‌های اکشن ترس محور وجود دارد. برای من ترس یک چاشنی است، نه یک دوره آموزشی. من بازیگری دارم که از صخره موتورسیکلت سوار می‌شود. حالا سخت‌تر این است که باید آن را بسازم. مراقبت عمومی.”

Dead Reckoning Part One همچنین وعده می دهد که سایر سکانس های اکشن افزایش دهنده آدرنالین از جمله تعقیب و گریز ماشین، مبارزه با شمشیر و درگیری با اسلحه در بیابان را ارائه دهد. طرفداران این فرنچایز می‌توانند منتظر ماجراجویی هیجان‌انگیز دیگری با اتان هانت و گروهش باشند که این فیلم در 12 جولای اکران می‌شود. در همین حال، Dead Reckoning قسمت دوم، در 28 ژوئن 2024 فرود می‌آید.

بدلکاری‌های جسورانه تام کروز یکی از ویژگی‌های بارز فرنچایز Mission: Impossible بوده است و قسمت اول Dead Reckoning نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. در تصویری اختصاصی از فیلم منتشر شده در امپراتوریمشخص می‌شود که یکی از تاثیرگذارترین سکانس‌های فیلم شامل صحنه‌ای درگیری در بالای قطار بخار پرسرعت است.

در فیلم Dead Reckoning همچنین هیلی آتول، ربکا فرگوسن و سایمون پگ به ایفای نقش پرداخته اند. مک کواری دوباره با کروز برای Dead Reckoning Part Two و فیلمی که در آن کروز در فضای واقعی با موشک فیلمبرداری می شود کار می کند.

کارگردان کریستوفر مک کواری اعتراف می کند که سکانس قطار یکی از سخت ترین صحنه ها برای فیلمبرداری بوده است. او در مصاحبه ای با Empire سر صحنه فیلمبرداری در سال 2021، گفت: “ما در حال ساخت فیلمی هستیم که شامل سکانسی است که آنها دیگر به سختی فیلمبرداری می کنند و برای مدت بسیار بسیار طولانی.” مک کواری توضیح داد که فیلمبرداری صحنه در یک قطار در حال حرکت واقعی عنصری از واقع گرایی را اضافه می کند که تکرار آن در استودیو غیرممکن است.

بخوانید  Like A Dragon: Infinite Wealth Is Packed With Tons Of Content--And More Kiryu Than You Might Expect

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر