تام ویلکینسون بازیگر مایکل کلیتون درگذشت


تام ویلکینسون بازیگر مایکل کلیتون و بتمن آغاز می کند در سن 75 سالگی درگذشت.

تام ویلکینسونبازیگر کهنه کار انگلیسی درگذشت. این بازیگر که در فیلم های Batman Begins و Michael Clayton ایفای نقش کرده بود، به طور ناگهانی در خانه خود درگذشت، اما علت مرگ هنوز مشخص نیست. تام ویلکینسون از زمان اولین بازی خود در اواخر دهه 1970 در بیش از 130 فیلم و سریال بازی کرده است و در این مدت نامزد دو جایزه اسکار و شش جایزه بفتا شده است.

تام ویلکینسون در دهه 1990 در به نام پدر، حس و حساسیت، شبح و تاریکی، وایلد، اسکار و لوسیندا (اسکار و لوسیندا)، ساعت شلوغی، مونتی کامل، شکسپیر عاشق و سوار با شیطان.

در دهه 2000، این بازیگر فقید در فیلم های میهن پرست، شوالیه سیاه، آفتاب ابدی ذهن پاک، دختری با مروارید گوشواره مرواریدی، جن گیری امیلی رز، عادی، زیبایی صحنه، ریپلی زیر زمین، بتمن آغاز می کند، راکن رولا، بازی کرد. والکری و فیلم Duplicity از بین رفتند.

تام ویلکینسون در دهه 2010 در The Ghost Writer، The Green Hornet، The Debt، Burke and Hare، Mission: Impossible – Ghost Protocol Impossible – Ghost Protocol)، Fury، The Lone Ranger، The Grand Budapest Hotel، The Catcher Was a Spy، اسنودن در فیلم های شاهزاده شاد و تایتان بازی کرد.

از آثار تلویزیونی این بازیگر فقید می توان به A Pocketful of Rye، The Ruth Rendell Mysteries، Inspector Morse، Counterstrike و Prime Suspect اشاره کرد. The Prime Suspect)، مجموعه دیوید کاپرفیلد، سری The Inspector Allyn Mysteries و سریال Watership Down.

بخوانید  اولین تریلر مربوط به 3-Body Problem Netflix در CES 2024 شد، اکنون آن را تماشا کنید
تحریریه مجله بازی یک گیمر