تاریخ شروع فصل هفتم انیمه My Hero Academia اعلام شد


استودیو Toho به تازگی با انتشار تریلر تاریخ شروع فصل هفتم انیمه My Hero Academia را تایید و اعلام کرد.

مقاله مرتبط:

  • ارائه انیمه My Hero Academia

مدتی پیش اعلام شد که فصل هفتم انیمه My Hero Academia در بهار 2024 پخش خواهد شد. و اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیوناطلاعات جدید از انیمه من Heroic School تمام شد. Funimation Network و Toho Studio در جریان Jump Festa 2024 با انتشار تریلر اعلام کردند که پخش فصل هفتم انیمیشن My Hero Academia در تاریخ 4 می 2024 (15 می 1403) آغاز خواهد شد. علاوه بر این اولین تریلر فصل هفتم انیمه My Heroic School منتشر شده است که می توانید آن را در یوتیوب تماشا کنید.

پوستر جدید فصل هفتم انیمه My Hero Academia

همچنین خلاصه قسمت های گذشته این انیمه با نام My Hero Academia Memories تایید شده است و این خلاصه از تاریخ 6 آوریل 2024 (18 آوریل 1403) هر هفته در قالب چهار قسمت پخش خواهد شد. البته این تنها خبر از دنیای انیمه My Hero Academia نیست و توهو نیز زمان تقریبی چهارمین انیمه My Hero Academia را تایید و اعلام کرد. این انیمه قرار است در تابستان 2024 اکران شود، اما هنوز تاریخ دقیق تری اعلام نشده است.

مجموعه My Hero Academia اقتباسی از مانگای محبوب به همین نام است کوه هوریکوشی شرق اولین شماره مانگای My Hero Academia در سال 2014 منتشر شد و شماره های جدید این مجموعه همچنان منتشر می شود. تاکنون 138 قسمت اصلی و 8 قسمت OVA از انیمه My Hero Academia تولید و منتشر شده است. ماساهیرو موکای برای کارگردانی، یوسوکه کورودا برای نوشتن فیلمنامه و Studio BONES برای تولید فصل هفتم انیمه My Hero Academia بازگشته اند.

بخوانید  یک کارت هدیه ۱۰۰ دلاری Steam با کارت گرافیک RTX 40 هدیه دهید

تا کنون 37 شماره از مانگای My Hero Academia منتشر شده است. علاوه بر این، تاکنون 6 فصل از انیمه My Hero Academia تولید و منتشر شده است، همچنین سه انیمه تمام‌قد با نام‌های My Hero Academia: Two Heroes در 2018، My Hero Academia: Heroes Rising in 2019 و My Hero Academia تولید و منتشر شده است. : قهرمانان جهان Mission در سال 2021 تولید و منتشر شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر