تاریخ اکران فیلم Saw 11 اعلام شد


Lionsgate با انتشار پستی جدید در اینستاگرام تاریخ انتشار Saw XI را فاش کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون با خبر شدیم که طرفداران باید منتظر قسمت یازدهم فیلم Saw باشند. اکانت اینستاگرام لاینزگیت تصویر جدیدی را منتشر کرده است که در آن برچسب «بازی ادامه دارد» در کنار تاریخ انتشار Saw XI وجود دارد. این فیلم ترسناک در تاریخ 6 می 1403 (27 سپتامبر 2024) اکران خواهد شد، اما کمپانی Lionsgate هنوز کارگردان، فیلمنامه نویس و بازیگران خود را اعلام نکرده است.

فیلم Saw X در 7 اکتبر 1402 (29 سپتامبر 2023) اکران شد و نه تنها مورد تحسین بسیاری از منتقدان قرار گرفت، بلکه بسیاری از طرفداران را شگفت زده کرد. این فیلم با بودجه 13 میلیون دلاری تولید شد و توانست 107.7 میلیون دلار فروش جهانی داشته باشد. کوین گروترتکارگردان فیلم Saw VI (اره 6) کلاه ایمنی فیلم Saw 10 را در دست داشت و جاش استالبرگنویسنده فیلم Jigsaw فیلمنامه آن را نوشته است.

خلاصه داستان Saw تنها راهی که او می داند چگونه است.” این ماجرا دام های مرگبار خود را به روی تاریخ باز می کند. توبین بل، سینوو ماکودی لوند، استیون برند، ساحل میشل، رناتا واکا، پالت هرناند، جاشوا اوکاموتو و اکتاویو هینوجوزا آنها در این فیلم بازی کردند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بازی Cyberpunk 2077 میزبان برخی از ویژگی های گیم پلی جدید هیجان انگیز است