تاریخ اکران فیلم جدید Saw با انتشار اولین تصویر رسمی مشخص شد


Lionsgate با انتشار اولین تصویر رسمی اعلام کرد که تاریخ اکران Saw X تغییر کرده و این فیلم ترسناک زودتر از زمان اعلام شده اکران خواهد شد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتاریخ انتشار Saw X تغییر کرده است. Lionsgate اعلام کرده است که فیلم جدید Saw دیگر برای 27 اکتبر 2023 (5 نوامبر 1402) برنامه ریزی نشده است و اکنون تاریخ اکران این فیلم ترسناک یک ماه به جلو کشیده شده است. Saw X اکنون قرار است در 29 سپتامبر 2023 اکران شود. علاوه بر این، اولین تصویر رسمی از فیلم ترسناک Saw 10 منتشر شده است که توبین بل در نقش جان کرامر حضور دارد:

توبین بل در نقش جان کرامر در فیلم Saw X

کوین گروترت او فیلم جدید Saw را بر اساس فیلمنامه ای از پیتر گلدفینگر و جاش استولبرگ کارگردانی می کند که پیش از این کارگردانی فیلم Saw VI و Saw: The Final Chapter که با نام Saw 3D نیز شناخته می شود، بوده است. Gruytert در چندین قسمت از Saw از جمله 5 قسمت اول و Jigsaw به عنوان ویراستار کار کرد. مجموعه فیلم Saw توسط جیمز وان ساخته شد و اولین قسمت آن در سال 2004 منتشر شد.

این فیلم ترسناک که با بودجه ای در حدود 1.2 میلیون دلار ساخته شده بود توانست بیش از 103 میلیون دلار در گیشه بفروشد و مورد توجه منتقدان و طرفداران فیلم های ترسناک قرار گرفت. نه قسمت اول Saw که با بودجه کلی حدود 97 میلیون دلار تولید شد، تاکنون بیش از یک میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشته است. با توجه به خلاصه منتشر شده از Saw 10، جان کرامر بازگشته است. قسمت جدید سریال Saw به داستان های ناگفته ای از شخصیت Jigsaw می پردازد.

بخوانید  شایعه: Bungie می خواهد Marathon بهترین بازی سرویس زنده ممکن باشد

اره ایکس بین وقایع Saw 1 و 2 اتفاق می افتد. جان بیمار است و در ناامیدی به امید یک معالجه معجزه آسا به مکزیک سفر می کند تا در یک روش پزشکی خطرناک و هنوز آزمایشی شرکت کند که معلوم می شود عملیاتی برای کلاهبرداری از آسیب پذیرترین افراد است. با هدفی جدید، قاتل سریالی بدنام بازگشته است تا از طریق تله‌های حیله‌گر و مبتکرانه‌اش، با روش‌های خودش به این کلاهبرداران ضربه بزند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر