تاریخ اکران فیلم جدید بونگ جون هو با بازی رابرت پتینسون اعلام شد اولین تیزر منتشر شد

پس از هر مرگ، او با یک بدن جدید با بسیاری از خاطراتش دست نخورده بازسازی می شود. پس از 6 بار مرگ، میکی 7 شرایط قرارداد خود را یاد می گیرد. اگرچه فیلم Mickey 17 قرار است بر اساس رمان Mickey 7 ساخته شود، اما منابع نزدیک به پروژه می گویند که انتظار می رود بونگ جون هو هر تغییری را که می خواهد انجام دهد و همانطور که انتظار می رود ما شاهد یک اقتباس نخواهیم بود. کاملاً وفادار. .

رابرت پتینسون مارک روفالو، تونی کولت، نومی آکی و استیون یون، از جمله بازیگرانی هستند که انتظار می رود در فیلم میکی 17 حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. بونگ جون هو کارگردانی و نگارش فیلمنامه این فیلم علمی تخیلی را بر عهده دارد. فیلم Mickey 17 در استودیو Leavesden در بریتانیا فیلمبرداری و تولید شده است. جون هو همچنین به دنبال ساخت یک انیمیشن و یک فیلم دیگر به زبان کره ای است.

دانلود از آپارات

در آخر اخبار سینما و تلویزیوننام، تاریخ اکران و اولین تیزر فیلم جدید بونگ جون هو، کارگردان برنده اسکار برای کارگردانی انگل منتشر شد. این فیلم علمی تخیلی Mickey 17 نام دارد و برای اکران در تاریخ 29 مارس 2024 (10 آوریل 1403) برنامه ریزی شده است که با Spider-Man: Beyond the Spider-Verse رقابت خواهد کرد. علاوه بر این اولین تیزر فیلم Mickey 17 منتشر شده است که در آن شاهد حضور رابرت پتینسون در داخل یک دستگاه هستیم که البته اطلاعات و تصویر دیگری در دست نیست:

بخوانید  Zelda: Tears Of The Kingdom - بهترین راهنمای سلاح و زره
بونگ جون هو که برنده 3 جایزه اسکار برای فیلم انگل شده است، کارگردانی فیلم های دیگری مانند پارس کردن سگ ها هرگز نیش نمی زند، خاطرات قتل، میزبان، مادر، برف شکن و اوکجا را نیز بر عهده داشته است. رمان Mickey7 فوریه گذشته منتشر شد، این فیلم علمی تخیلی بر مردی تمرکز دارد که برای استعمار دنیای یخ زده نیفلهایم فرستاده می شود. هر زمان که یک ماموریت خطرناک یا حتی انتحاری وجود داشته باشد، آن ماموریت به میکی داده می شود.

برادران وارنر با انتشار یک تیزر تاریخ اکران فیلم Mickey 17 به کارگردانی بونگ جون هو و بازی رابرت پتینسون را تایید و اعلام کرد.