تاریخ انتشار فصل 2 House Of The Dragon کاهش یافته است و به زودی است

رئیس برادران وارنر تایید کرده است که اسپین آف بازی تاج و تخت House of the Dragon در ماه ژوئن اکران خواهد شد. دیسکاوری، جی بی پرت، در طی یک جلسه توجیهی مورگان استنلی این هفته.

جای تعجب نیست. به هر حال، کیسی بلویز از HBO قبلا گفته بود که سریال باید «اوایل تابستان» از راه برسد. ژوئن قطعاً مناسب است.

فیلمبرداری فصل 2 در طول اعتصابات هالیوود ادامه یافت زیرا فیلمنامه ها قبل از فیلمبرداری کامل شده بود و بازیگران در اصناف مختلفی بودند که اعتصاب نمی کردند. می توانید اولین تریلر بالا را تماشا کنید.

خانه اژدها در آگوست 2022 نمایش داده شد و موفقیت بزرگی برای HBO بود. این شرکت گفت که فصل 2 «فوق‌العاده» خواهد بود و داستان‌سرایی سنتی‌تری خواهد داشت. همچنین تایید شد که فصل 2 دارای 8 قسمت خواهد بود، در حالی که 10 قسمت برای فصل 1 خواهد بود.

علاوه بر House of the Dragon، HBO در حال ساخت یک اسپین آف دیگر به نام The Hedge Knight است که به زودی فیلمبرداری آن آغاز می شود و انتظار می رود در سال 2025 اکران شود.

HBO همچنین در حال بررسی سریال Jon Snow است که کیت هرینگتون را بازگرداند. نمایش دیگری به نام Nine Voyages از لایو اکشن به انیمیشن منتقل شد. نمایش دیگری که فتح اگان را بازگو می کند، توسط نویسنده بتمن آماده می شود.