به‌روزرسانی بعدی Genshin Impact، شبیه‌سازی مدیریت فروشگاه معجون دنج را اضافه می‌کند

Genshin Impact نسخه 4.5 به زودی در 13 مارس عرضه می شود و توسعه دهنده HoYoverse برخی از محتواها و ویژگی های جدیدی را که با به روز رسانی اضافه می شوند، اعلام کرده است. در یک رویداد جدید، بازیکنان یک مغازه معجون‌فروشی کیمیاگری راه‌اندازی می‌کنند، چیوری خیاط به فهرست شخصیت‌های قابل بازی می‌پیوندد، و رویدادی دیگر به بازیکنان این امکان را می‌دهد که زمان آزاد خود را صرف بازی با دسته‌ای از گربه‌های بامزه کنند.

در حالی که نان و کره Genshin Impact در ساخت تیم و مبارزات عنصری نهفته است، بازی با اضافه کردن حالت های بازی در ژانرهای مختلف، از دفاع از برج گرفته تا برج سازی، غریبه نیست. اکنون این بازی می‌تواند یک شبیه‌سازی مدیریت را در رویداد جدید فصلی Alchemical Ascension انجام دهد.

در حال پخش: تریلر Genshin Impact – نسخه 4.5 | “تیغه بافی بین پارچه ابریشمی”

در کنار ژان و لیزا از موندستات، بازیکنان باید یک تجارت کیمیاگری ایجاد کنند، از جمع آوری مواد تشکیل دهنده تا ساخت و فروش معجون و رسیدگی به درخواست های مشتریان آشنا. این رویداد چندین جایزه مختلف، از جمله دیالوگ های منحصر به فرد 4 ستاره قطبی از حکیمان صحرا اهدا خواهد کرد.

شخصیت قابل بازی بعدی چیوری، خیاط شیک پوش اینازوما در پشت بوتیک چیوریا فونتین خواهد بود. Chiori یک کاربر شمشیر 5 ستاره Geo است که می تواند یک خودکار آسیب رسان به نام Tamoto را احضار کند. Chiori در اولین بنر نسخه 4.5 در کنار همکار Geo Arataki Itto در دسترس خواهد بود، با بنر دوم این به روز رسانی Neuvillette و Kaedehara Kazuha.

نسخه 4.5 همچنین دارای دو رویداد دیگر است: Feline Fortress Furrdyssey که به بازیکنان اجازه می‌دهد غذا بدهند، بازی کنند و محفظه‌ای برای مجموعه‌ای از گربه‌های زیبا بسازند، و Rolling Crossfire، یک مینی‌بازی که شامل شلیک توپ است.

به روز رسانی بعدی Blades Weaving Betwixt Brocade نام دارد و در تاریخ 13 مارس برای رایانه های شخصی، پلی استیشن، iOS و اندروید عرضه خواهد شد. این آپدیت همچنین شامل تعدادی بهبود کیفیت زندگی برای بازی رایگان است که اکنون در چهارمین سال خود قرار دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر