بنر آهنین Destiny 2 دو هفته طول می‌کشد، با تغییرات بیشتر

اولین بنر آهنین Destiny 2 از زمان انتشار نسخه نهایی فرمت در تاریخ 2 ژوئیه آغاز خواهد شد و تغییرات قابل توجهی در مقایسه با نسخه های قبلی رویداد PvP خواهد داشت. مهمتر از همه، برای اولین بار، بنر آهنین به جای یک هفته، دو هفته دوام خواهد داشت.

Bungie در آخرین پست وبلاگ خود با عنوان This Week in Destiny تغییرات ایجاد شده در Iron Banner را توضیح داد. در گذشته، Iron Banner حالت بازی خاصی را برای مدت یک هفته خود ارائه می کرد. قبلاً کنترل بود، اما Bungie اخیراً این حالت را برای ارائه حالت‌های پویاتر و مبتنی بر هدف مانند Rift و Eruption تغییر داده است. با رویداد دو هفته ای جدید، هر هفته حالت خاصی را نشان می دهد. هفته اول، شما به عنوان پادشاه تپه، کنترل بازی خواهید کرد. هفته دوم حالت Tribute خواهد بود که شبیه به Supremacy است که در آن نشان هایی را جمع آوری می کنید که توسط بازیکنان هنگام کشته شدن حذف می شوند.

تمدید Iron Banner به دو هفته باید برخی از عناصر آن را تغییر دهد: یعنی فرآیند باید برای بهبود شهرت رویداد، تذهیب مهر پیروزی و کسب جوایز خاص آن بسیار آسان‌تر باشد. مدت یک هفته ای Iron Banners قبلی به این معنی است که اگر واقعاً می خواهید بیشترین بهره را از آن ببرید، باید بازی کنید. زیاد. این نسخه طولانی‌تر از این رویداد باید این کار را برای بازیکنانی که می‌خواهند سلاح‌های ویژه او را در دست بگیرند کمی دردناک‌تر کند.

صحبت از سلاح ها شد، بنر آهنی آینده دو سلاح به غارت رویداد اضافه می کند. اولین نسخه یک نسخه به روز شده از Dagger of Cimril، یک توپ دستی جنبشی است، که Bungie می‌گوید آمار کمی افزایش یافته است و دارای گروه جدیدی از مزایای موجود است. دومی Wolf Claws است، تفنگ پالس Void با شلیک سریع که قبلاً بارها در این رویداد ظاهر شده است. Claws همچنین می تواند از برخی از امتیازات جدیدی که در The Final Shape به بازی اضافه شده است بهره مند شود.

بخوانید  شکسته شدن رکورد بیشترین بازیکنان هم‌زمان ویچر 3 توسط Cyberpunk 2077

Bungie علاوه بر زمان بیشتر برای به دست آوردن این سلاح ها، روند باز کردن قفل را نیز کمی آسان کرده است. ابتدا باید با شرکت در رویداد، شهرت خود را نزد فروشنده Iron Banner، Lord Saladin، بهبود بخشید و به رتبه 4 برای Cimril’s Dagger و رتبه 7 برای Wolf’s Claws برسید. پس از انجام این کار، می‌توانید انگرام‌های بنر آهنی را که در حین بازی بر روی سلاح مورد نظر خود به دست می‌آورید، متمرکز کنید. Bungie نوشت: همچنین فقط برای انجام مسابقات جوایز بیشتری دریافت خواهید کرد. ویکتورها در حال حاضر یک سلاح Iron Banner تصادفی را تضمین می‌کنند و در عین حال شانس بسیار بالایی برای اعطای یک بنر آهنی اضافی دارند. در مورد شکست‌ها، اسلحه‌ها و انگرام‌ها نیز افت بیشتری دارند.

مانند گذشته، برای پوشیدن زره های بنر آهنی، تجهیز نمادهای بنر آهنی و استفاده از سلاح های بنر آهنی در طول مسابقات Iron Banner، جایزه شهرت دریافت خواهید کرد. این باید استفاده از این سلاح‌های جدید را نسبت به گذشته سخت‌تر کند، اما باید ببینیم که وقتی Iron Banner هفته آینده بازمی‌گردد، این تغییرات در عمل چگونه انجام می‌شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر