بلیزارد تأیید می کند که نرخ افت نابجای هولناک Cinder یک اشکال است



بعد از اینکه آخرین پچ بزرگ Diablo IV سختی Helltide را افزایش داد، از جمله افزایش هزینه برای باز کردن Mystery Chests، بازیکنان نیز کمتر متوجه Aberrant Ash Drops شدند. Diablo GM Rod Fergusson در پاسخ به یک توییت تأیید کرد که نرخ افت پایین یک باگ است که در پچ بعدی برطرف خواهد شد.

تعدادی از تغییرات ایجاد شده در اولین پچ اصلی Diablo IV برای افزایش سختی Helltides طراحی شده بود، سطوح هیولا را به جای 2 سطح نسبت به بازیکن 3 سطح افزایش داد و هزینه باز کردن Tortured Chests را افزایش داد. Gift of Mysteries از 175 Aberrant Cinders به 250. بلیزارد همچنین یک اکسپلویت بالقوه را برطرف کرد که در آن دشمنانی که توسط Shaman ها احیا شده بودند، به طور مداوم Aberrant Cinders را رها می کردند، اگرچه این قابلیت را نیز برای همه موارد قابل تعامل برای رها کردن Cinders به ​​صورت تصادفی اضافه کرد.

با این حال، بسیاری از بازیکنان متوجه شدند که Aberrant Ashes به اندازه قبل از پچ فراوان نبود، با افزایش هزینه سینه، برداشت غارت را دشوارتر می کرد. Diablo GM در پاسخی در توییتر تأیید کرد که این مشکل به دلیل یک باگ است که در اسرع وقت برطرف خواهد شد.

گذشته از اشکالات، بسیاری از تغییرات ایجاد شده در پچ 1.1.0 مورد پسند بازیکنان نبود تا جایی که بلیزارد یک چت در آتش برنامه ریزی کرده است جمعه برای بحث در مورد پچ و واکنش جامعه به آن.

بخوانید  شایعه: پلی استیشن 5 هک شده است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر