بسته اپراتور بحث برانگیز Call Of Duty در 4 جولای سلاحی مشابه Warzone 1 می فروشد.



پیش از تعطیلات آخر هفته چهارم جولای، Call of Duty مجموعه جدیدی از Patriotic Operators “Tracer Pack: Butch” را به فروشگاه درون بازی آورده است. این می تواند یک انتخاب سرگرم کننده برای هر کسی باشد که به دنبال جشن گرفتن روز استقلال در مدرن است. Warfare 2 یا Warzone 2، اما بازیکنان به سرعت متوجه شدند که یکی از سلاح های موجود در بسته به نظر می رسد یک تفنگ تعطیلات گذشته از Warzone 1 است.

بسته ردیاب: بسته اپراتور بوچ مجموعه‌ای از نه آیتم است که شامل اپراتور بوچ، دو طرح سلاح، پوسته خودروی Soaring Eagle، جذابیت سلاح عقاب بسیار گنده، یک اسلات اپراتور Active Duty برای DMZ و موارد دیگر است. این بسته جشن 2400 CoD Point (20 دلار) قیمت دارد.

در حال پخش: تریلر بازی Call of Duty Modern Warfare II و Warzone 2.0 Crash Team Rumble Bundle

یکی از موارد بحث برانگیز در این بسته، طرح سلاح Dawn’s Light برای تفنگ تهاجمی M4 است. همانطور که در تصویر زیر توییت شدهبازیکنان قبلاً به این موضوع اشاره کرده‌اند که طرح سلاح چقدر شبیه به بسته چهارم ژوئیه Warzone 1 است که به نام 1776 Blueprint برای تفنگ تهاجمی M4A1 از Modern Warfare 2019 شناخته می‌شود.

همچنین شایان ذکر است که این مجموعه از اپراتورها همراه با اثرات جایزه DMZ «پرداخت به برد» اخیراً مورد انتقاد Call of Duty است. اپراتور بوچ در شروع هر مسابقه به یک پهپاد رایگان مجهز است که می تواند در بازی هایی مانند DMZ یک مزیت بزرگ باشد. هر دو طرح اسلحه نیز 15 دقیقه جایزه خنک کننده را ارائه می دهند.

سر و صدای زیادی در اطراف بسته های Call of Duty وجود دارد. اخیراً، Activision به درخواست پخش کننده، بسته اپراتور TimTheTatman سازنده محتوا را حذف کرد. تیم پس از اینکه توییت ضد LGBTQ Nickmercs منجر به حذف پوست اپراتور MFAM او از Call of Duty شد، درخواست کرد باندل خود حذف شود.

در دیگر اخبار Call of Duty، اکتیویژن اخیرا آپدیت ضد تقلب بازی Ricochet را منتشر کرده است که شامل یک تکنیک جدید توهم علیه متقلبان است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  تریلر گیم پلی Playing the Crime Boss: Rockay City



تحریریه مجله بازی یک گیمر