بسته انتخابی فروتن ژوئیه 2024 شامل داستان طاعون، Ghostrunner 2، Starship Troopers و موارد دیگر است.

یک ماه دیگر فرا رسیده است و این بدان معناست که Humble بسته دیگری از بازی های رایانه شخصی را به مشترکین Humble Choice (12 دلار در ماه) ارائه می دهد. در این ماه، هشت بازی در این باندل در دسترس هستند، از جمله برخی دنباله‌های مستقل مشهور مانند A Plague Tale: Requiem و Ghostrunner 2، و همچنین مجموعه‌ای از بازی‌های تیراندازی، استراتژی و اکشن، که می‌توانید از همه آن‌ها برای همیشه لذت ببرید. اگر اشتراک Humble Choice خود را لغو کنید. علاوه بر بازی‌ها، باندل این ماه یک امتیاز شگفت‌انگیز نیز دارد: یک ماه DC Universe Infinite که به شما امکان می‌دهد هزاران کمیک DC را در برنامه DC Universe بخوانید.

Humble Choice Games جولای 2024

  • گوسترونر 2
  • داستان طاعون: مرثیه
  • سربازان استارشیپ: فرماندهی Terran
  • کسب و کار چسبنده
  • زوتی
  • شکل 2: کرید ولی
  • چنگال بدعت گذار
  • بیش از حد خشونت
  • امتیاز: اشتراک یک ماهه DC Universe Infinite

تیتر این ماه است داستان طاعون: مرثیهدنباله بازی اکشن/خفا در مورد یک دختر نوجوان و برادر کوچکش در تلاش برای زنده ماندن در طول مرگ سیاه است. این یک دنباله به خصوص جذاب است، زیرا اولین بازی در اواخر سال 2019 منتشر شد، درست چند ماه قبل از شروع همه گیری COVID-19، و Reqiuem در سال 2022 منتشر شد. شما می توانید در این بازی کمی از این تغییر در دیدگاه را مشاهده کنید همه ما در چهار سال گذشته تجربه کرده ایم.

گوسترونر 2یکی دیگر از بازی های مستقل با کیفیت، یک بازی اکشن مبتنی بر پارکور است که در آن بازیکن و دشمنانش با تکان دادن یک تیغه می میرند. این فرنچایز مثل این است که Mirror’s Edge و Dishonored یک بچه واقعاً شدید اما در عین حال سرگرم کننده داشته باشند. و خوب است که یک بازی اکشن هاردکور داشته باشید که از هنجارهای Soulslike دور باشد.

بخوانید  کت پدرو پاسکال از آخرین قسمت سریال The Last Of Us سفارشی ساخته شد

با دور شدن از ژانر اکشن داریم سربازان استارشیپ: فرماندهی Terranیک بازی استراتژی بی‌درنگ بین انسان‌ها و عنکبوتیان انجام می‌شود. اگر از Helldivers 2 که یک بازی از نوع Starship Troopers است لذت می برید و می خواهید سرعت خود را تغییر دهید، Terran Command این کار را انجام خواهد داد.

نکته جالب در مورد Humble Choice تنوعی است که هر ماه از بسته دریافت می کنید، و جولای عناوین بسیار جالبی دارد. کسب و کار چسبندهطراحی استیکر و بازی فروش آنلاین – Etsy Simulator، اساسا. سپس یک جفت سازنده عرشه وجود دارد – Rogue-lites مبتنی بر نوبت زوتیو دمدمی و آرام چنگال بدعت گذار. شکل 2: کرید ولی، در همین حال، این یک انتخاب خوب است، زیرا یک فرنچایز است که در ذهن انسان جای می گیرد، با شخصیت بازیکنی که یک احساس است – این یک بازی است که به خوبی با تماشای Vice -Versa 2 همراه است. و هیچ Humble Choice بدون آن کامل نخواهد بود. یک شوتر پرشور، و این ماه است بیش از حد خشونتکه مانند Doom بازی می کند اما اتمسفر و ساختار System Shock را دارد.

و در نهایت، یک امتیاز: اشتراک یک ماهه DC Universe Infinite، که به شما امکان دسترسی به هزاران کمیک دیجیتال DC را در برنامه DC Universe و در وب می‌دهد. اشتراک یک ماهه DC Universe معمولاً 8 دلار هزینه دارد و یک دوره آزمایشی رایگان معمولی این سرویس تنها هفت روز طول می کشد. بنابراین این یک چیز اضافی خوب است.

اشتراک Humble Choice برای شما 12 دلار در ماه یا 129 دلار برای یک سال هزینه دارد. به محض ثبت نام، می توانید به کلیدهای Steam برای هشت بازی موجود در بسته و همچنین کدی برای آزمایشی DC Universe Infinite دسترسی داشته باشید. از آنجایی که کدهای Steam را برای بازی ها دریافت می کنید، به این معنی است که می توانید آنها را برای همیشه نگه دارید. و در حالی که مشترک می شوید، تخفیف هایی در فروشگاه Humble دریافت خواهید کرد و به کتابخانه چرخشی بازی های رایانه شخصی مستقل دسترسی خواهید داشت.

بخوانید  جزئیات به‌روزرسانی بعدی Starfield، بتا Steam در ماه مارس آغاز می‌شود

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر