بزرگترین فیلم سال 2023، باربی، را فقط با 10 دلار در جمعه سیاه دریافت کنید



این هفته جمعه سیاه است، و این به این معنی است که تقریباً هر چیزی که فکرش را بکنید می توانید به توافق برسید. اگر قصد خرید نسخه‌ای از بزرگترین فیلم سال 2023، باربی را دارید، خوش شانس هستید. تعدادی از جزئیات فیلم را با بازی مارگو رابی تنها به قیمت 10 دلار می فروشند.

آمازون، تارگت و بست بای فیلم را با این قیمت در بلوری عرضه می کنند. بسته شامل فیلم روی دیسک و همچنین یک کپی دیجیتال است.

در آمازون و تارگت، باربی واجد شرایط خرید دو فیلم در هر فروشگاه و دریافت یک فروش رایگان فیلم است که این معامله را به طور بالقوه حتی شیرین‌تر می‌کند.

باربی در ماه ژوئیه وارد سینماها شد و تعداد زیادی در گیشه دید. این فیلم بزرگترین فیلم ساخته شده در ایالات متحده و جهان در سال 2023 با فروش بیش از 1.4 میلیارد دلار است. فیلم شماره 2 2023، برادران سوپر ماریو. این فیلم نیز با قیمت 10 دلار در جمعه سیاه فروخته می شود.

فیلم باربی توسط گرتا گرویگ کارگردانی می شود و رایان گاسلینگ در نقش کن نیز بازی می کند. ایسا رائه، کیت مک کینون، اما مکی، سیمو لیو، کینگزلی بن آدیر، انکوتی گاتوا و ویل فرل نیز در این فیلم ایفای نقش می کنند.

اگر باربی برای شما فیلم نیست، پیشنهادهای فیلم دیگری نیز وجود دارد، از جمله Interstellar با قیمت 8 دلار و تعداد زیادی فیلم بتمن.

بلک فرایدی ممکن است چند روزی نباشد، اما آمازون، تارگت و سایر خرده فروشان قبلاً معاملات زیادی را ارائه کرده اند. برای اطلاعات بیشتر، مرکز جمعه سیاه GameSpot و سایر معاملات را از طریق پیوندهای زیر بررسی کنید.

بخوانید  Dragon's Dogma 2 – چگونه می توان گیگانتوس را بدست آورد که به سختی می دانستم

معاملات بیشتر جمعه سیاه 2023

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر