بررسی گوشی شیائومی پوکو ایکس 6 پرو; همه کاره و مقرون به صرفه

پوکو با توجه به این ویژگی ها، پوکو

در یوتیوب تماشا کنید

تلفن پوکو آغاز یک دوره رقابتی تر در دسته گوشی های پرچمدار بود. زیرا اکثر کاربران تلفن همراه به مقوله گوشی های مقرون به صرفه نگاه می کنند تا بتوانند با کمتر از نصف قیمت پرچمدار، نزدیک ترین تجربه را به بهترین گوشی های هوشمند ارزان قیمت داشته باشند. تلفن‌های Poco X3 نقش مهمی در شکل‌دهی ذهنیت مثبت برای برند Poco در اذهان داشته‌اند. اما نسل های آینده نتوانسته اند موفقیت و محبوبیت گوشی های Poco X3 را تکرار کنند، شاید به دلیل انتظارات زیاد از سری X.

Poco X6 Pro از فروشگاه سایمان دیجیتال برای بررسی به زومیت ارسال شده است.

اکنون، با سری Poco X6، شیائومی قصد دارد محبوبیت پوکو را کاهش دهد معرفی گوشی های جدید پوکو، به ویژه پوکو ایکس 6 پرو، تمرکز را دوباره به چینی ها معطوف کرده است. تا جایی که برخی معتقدند گوشی جدید می تواند به راحتی جای پوکو F5 را پر کند و به نوعی پا جای پای سری پوکو اف بگذارد. بررسی Poco X6 Pro با زومیت همراه باشید.

طراحی Poco X6 Pro; ترکیبی از تصمیمات درست و غلط

حس اولیه پوکو ایکس 6 پرو به گونه ای بود که نمی توانستم یک گوشی میان رده را تصور کنم و با خودم فکر کردم که این گوشی نمی تواند از سری پوکو باشد. این موضوعی است که اکثر اعضای تیم تحریریه زومیت با آن موافق بودند. به احترام طراحی گوشی و تفاوت آن با نسل های قبلی، باید اشاره کنم که ظرافت در طراحی پنل جلویی گوشی تا چه اندازه باعث بهبود تجربه فیزیکی گوشی و استفاده از پلاستیک در طراحی شده است. پانل پشتی و قاب گوشی را دور از نور بسازید. حسی که حتی با Xiaomi 13T هم حس نکردم.

بخوانید  Jump Ship Looks Like FTL Combined With Sea Of Thieves

تحریریه مجله بازی یک گیمر