بتمن با بازی رابرت پتینسون احتمالا در سریال پنگوئن حضور خواهد داشت

بر اساس شایعه جدید منتشر شده، در سریال پنگوئن با بازی کالین فارل، می‌توانیم منتظر بتمن با بازی رابرت پتینسون باشیم.

سریال پنگوئن به زودی نمایش داده می شود اما طبق شایعات ممکن است شخصیت بتمن در این سریال ظاهر شود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوناحتمال حضور شوالیه تاریکی در این سریال افزایش یافته است. جف اسنایدر در پادکست اخیر برای The Hot Mic ادعا کرد که بتمن رابرت پتینسون در سریال پنگوئن ظاهر خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست که بتمن تا چه حد در سریال پنگوئن نقش خواهد داشت، اما ممکن است شاهد حضور این شخصیت تنها در یک قسمت یا در یک صحنه کوتاه باشیم.

کالین فارل در نقش پنگوئن خندان در پنگوئن

سریال پنگوئن بخشی از دنیای بتمن کارگردان مت ریوز است که مت ریوز به عنوان تهیه کننده اجرایی آن ایفای نقش خواهد کرد. سریال پنگوئن توسط لورن لفرانک ساخته خواهد شد که در سریال Impulse و سریال Agents of SHIELD کار کرده است. این سریال در 8 قسمت تولید و از شبکه مکس پخش می شود. کریگ زوبل، کارگردان The Hunt and Mare of Easttown، کارگردانی 3 قسمت اول سریال پنگوئن را بر عهده داشت.

کالین فارل در نقش پنگوئن، کریستین میلیوتی در نقش سوفیا فالکون، کلنسی براون در نقش سالواتوره مارونه، رنزی فلیز، مایکل کلی، دیدرا اوکانل، شهره آغداشلو، تئو روسی، مایکل زگن، جیمز مدئو، اسکات کوئین، کارمن اجوگو، فرانسیس چاو، جرد. آبراهامسون، دیوید اچ. هولمز و کریگ واکر از جمله بازیگرانی هستند که در سریال پنگوئن حضور دارند و ایفای نقش می کنند.

پنگوئن در سپتامبر 2024 از مکس پخش خواهد شد، اما تاریخ دقیق پخش آن هنوز اعلام نشده است. همچنین قسمت دوم بتمن در تاریخ 2 اکتبر 2026 (10 مهر 1405) اکران خواهد شد.

بخوانید  کارت های گرافیک Radeon RX 6000 به طور مرموزی شروع به خراب شدن کردند

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر