باندل AGDQ 2024 Humble شامل هفت بازی عالی فقط با قیمت 10 دلار است.



ماراتن دوی سرعتی 2024 Awesome Games Done Quick (AGDQ) از یکشنبه 14 ژانویه آغاز می شود. به مناسبت این مناسبت، Humble ارائه می دهد Super Games Done Quick 2024 – بسته بازی شامل چندین بازی است که در طول رویداد خیریه یک هفته ای به نمایش گذاشته می شود.

با کمتر از 10 دلار، هفت بازی رایانه شخصی، از جمله عناوین AAA مانند یک شخصیت شیک و یک بازی اکشن مبارزه ای دریافت می کنید. بایونتا و Borderlands 2: Game of the Year Editionو همچنین بازی های مستقل مانند پلتفرمر محبوب پازل آسمانیبازی تیراندازی اول شخص سایبرپانک Sprawl، اکشن دوبعدی پلتفرمر سیاهچال خزنده آستالون: اشک زمینو جانشین معنوی Castlevania خون آلود: آیین شب. تکمیل کننده پیشنهاد، پلتفرمر سه بعدی کلاسیک سگا است Sonic Adventure 2 علاوه بر این است DLC Sonic Adventure 2: Battle. تمامی بازی ها و DLC های خریداری شده در باندل دارای کلیدهای Steam هستند.

این یک انتخاب عالی از بازی ها با هر قیمتی خواهد بود، اما 10 دلار یک سرقت است. اکنون بسته را دریافت کنید و ممکن است بتوانید برخی از استراتژی‌های سرعت دویدن را که در AGDQ 2024 ارائه شده است، امتحان کنید.

مانند ماراتن AGDQ 2024، Humble Bundle برای بنیاد پیشگیری از سرطان پول جمع آوری می کند. اگر احساس سخاوتمندی بیشتری می کنید، می توانید از تعهد خود برای ارسال بیشتر برای کمک به بودجه تحقیقات سرطان، درمان و پیشگیری فراتر بروید.

بسته بازی Humble's Awesome Games Done Quick 2024 تا 26 ژانویه در دسترس خواهد بود. در همین حال، AGDQ 2024 از 14 تا 20 ژانویه برگزار می‌شود و ده‌ها سرعت در طول هفته، از جمله اولین مسابقه با سرعت توسط یک سگ، برگزار می‌شود. راهنمای نحوه تماشای AGDQ 2024 ما را برای اطلاعات بیشتر در مورد ماراتن بررسی کنید.

بخوانید  One Year Later, Ubisoft Forward Is Back For Another June Showcase

تحریریه مجله بازی یک گیمر