بالاخره هدست بی سیم پلی استیشن Pulse Elite برای PS5 آمد

هدست Pulse 3D زمانی که روی PS5 عرضه شد بسیار محبوب بود. با طراحی سیاه و سفید شیک، پشتیبانی از صدای سه بعدی، و هدفون راحت طراحی شده برای جلسات طولانی بازی، همراهی عالی برای کنسول نسل بعدی بود. به سرعت به امروز بروید و این هدست بالاخره یک جانشین بهبود یافته دریافت می کند. ماه‌ها پس از عرضه هدفون‌های بی‌سیم جدید Pulse Explore، هدفون‌های بی‌سیم Pulse Elite بالاخره در قفسه‌های فروشگاه‌ها قرار گرفتند و هر چیزی را که مردم در مورد Pulse 3D دوست داشتند را با خود می‌برند و حتی بهتر می‌کنند.

هدست جدید همچنین از حذف نویز با هوش مصنوعی بهره می برد تا وضوح شما را هنگام صحبت با هم تیمی های خود بهبود بخشد و دارای پایه شارژ است تا بتوانید با خیال راحت هدست را در زمانی که استفاده نمی کنید ذخیره کنید. فراتر از PS5، این هدست با رایانه های شخصی، مک و پلی استیشن پورتال سازگار است.

اگر ترجیح می‌دهید از آمازون خرید کنید، توجه داشته باشید که خرده‌فروش زمان‌های تحویل را بین 6 تا 13 مارس فهرست می‌کند، بنابراین واضح است که محصول در حال حاضر محبوب است. اگر علاقه مند هستید، حتماً به زودی یک هدست سفارش دهید، زیرا احتمال زیادی وجود دارد که تاریخ حمل و نقل به عقب رانده شود (یا دستگاه به طور کلی فروخته شود). به هر حال، هدفون Pulse Explore پس از عرضه در نوامبر گذشته بارها و بارها به فروش رفت.

بخوانید  زمان خروج بابی کوتیک از اکتیویژن بلیزارد اعلام شد

همچنین می‌توانید Pulse Elite را در Best Buy، Walmart، Target و GameStop خریداری کنید.

هدفون Pulse Explore با قیمت 200 دلار، گرانتر از هدفون Elite است. لطفا توجه داشته باشید، شما می توانید در حال حاضر 10 دلار در مورد هدفون Pulse Explore در Walmart صرفه جویی کنید– اما آنها بسیاری از بهترین ویژگی های Pulse Elite را در نظر گرفته و آنها را در یک جفت هدفون قابل حمل بسته بندی می کنند. این موضوع در مورد سونی Inzone Buds نیز صدق می‌کند که قیمتی برابر با 198 دلار دارد، اما دارای طراحی مینیمالیستی مشکی است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر