بازی Xbox Cloud به تلویزیون های آمازون می آید

مایکروسافت و آمازون رسما همکاری جدیدی را برای آوردن Xbox Cloud Gaming به دستگاه های Amazon Fire TV اعلام کردند. این همکاری در ماه جولای آغاز خواهد شد و در 25 کشور جهان عرضه خواهد شد و به دارندگان تلویزیون های آمازون سازگار اجازه می دهد تا بازی های ابری را مستقیماً از برنامه Xbox انجام دهند. شما باید دارای Fire TV Stick 4K Max یا Fire TV Stick 4K باشید، و Xbox می گوید بازی هایی مانند Senua’s Saga: Hellblade 2، Starfield، Forza Horizon 5 و عناوین سری Fallout پشتیبانی خواهند شد.

اشلی مک کیسیک، معاون مهندسی تجارب و پلتفرم های ایکس باکس، در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: «گسترش بازی های ایکس باکس به دستگاه های Fire TV به گیمرها گزینه دیگری برای لذت بردن از بازی های مورد علاقه خود با استفاده از دستگاه هایی که قبلاً دارند، می دهد. “برای کسانی که کنسول ایکس باکس ندارند، این یک راه مقرون به صرفه و راحت برای شروع ارائه می کند. با Xbox Game Pass Ultimate، چیزی برای هر نوع گیمری وجود دارد. ما نمی توانیم منتظر باشیم تا افراد بیشتری به جامعه بازی بپیوندند. بازیکنان Xbox.

برای شروع، به سخت افزار Fire Stick، یک حساب کاربری مایکروسافت، یک اشتراک Game Pass Ultimate و یک کنترلر دارای بلوتوث نیاز دارید. کنترلرهای ایکس باکس و پلی استیشن پشتیبانی می شوند و پس از اتصال می توانید شروع به بازی کنید. چند سالی است که بازی های ابری در اولویت ایکس باکس قرار گرفته است، زیرا این شرکت به توسعه فناوری و اصلاح آن ادامه داده است.

بخوانید  تریلر بازی Star Wars Jedi: Survivor's Latest Gameplay امروز منتشر شد

سال گذشته، برنامه‌هایی برای نسل بعدی کنسول‌های مایکروسافت فاش شد و بر فناوری «هیبرید ابری» متمرکز شد. طرح. در سال 2022، یک برنامه Xbox برای تلویزیون های سامسونگ منتشر شد و بازی های ابری را به این دستگاه ها آورد.

توسعه کنسول‌های بازی ابری اختصاصی مانند این گران‌تر از آنچه مایکروسافت انتظار داشت ثابت شده است – فیل اسپنسر، رئیس Xbox قصد داشت دستگاهی با قیمت بین 99 تا 129 دلار عرضه کند – اما Amazon Fire Sticks در مقایسه با آن مقرون به صرفه‌تر هستند، زیرا قیمت آنها از 4K شروع می‌شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر