بازی Starfield بیش از 14 میلیون کاربر دارد

تاد هاوارد، کارگردان استارفیلد اعلام کرد که این بازی نقش آفرینی به رکورد جدیدی از نظر تعداد بازیکن رسیده است.

استارفیلد زمانی که سال گذشته منتشر شد با واکنش های متفاوتی مواجه شد. اگرچه بازی به اندازه سایر آثار نقش آفرینی Bethesda مورد تحسین منتقدان قرار نگرفت، اما تعداد زیادی از بازیکنان را به خود جذب کرد که با سرعت ثابتی در حال افزایش بود. در جدیدترین اخبار بازی با خبر شدیم که استارفیلد به رکورد جدیدی در تعداد بازیکن دست یافته است.

تاد هاواردمدیر استارفیلد در مصاحبه ای با یوتیوبری به نام MrMattyPlays اعلام کرد که این بازی تاکنون بیش از 14 میلیون کاربر دارد. بتسدا در پایان سال 2023 اعلام کرد که تعداد بازیکنان این بازی به 13 میلیون نفر رسیده است. تاد هاوارد اعلام کرد که 14 میلیون کاربر Starfield به طور متوسط ​​بیش از 40 ساعت را صرف بازی کرده اند.

Starfield در ماه‌های گذشته به‌روزرسانی‌های مهمی را دریافت کرده است که پیشرفت‌ها و ویژگی‌های جدیدی را به همراه داشته است. طبیعتاً محتوای بیشتری مانند بسته الحاقی پولی Shattered Space در راه است. در کنفرانس اخیر ایکس باکس، Bethesda با پخش تریلر جدیدی از بازی، محتوای داستانی اولین بسته الحاقی بازی را به نمایش گذاشت. Starfield در حال حاضر در سری Xbox در دسترس است

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بازی جنگ ستارگان یوبی سافت در مرحله آزمایشی است