بازی Outer Wilds احتمالا به‌زودی برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود


به نظر می‌رسد پس از تاخیری طولانی و چند ساله، قرار است بازی Outer Wilds بالاخره به کنسول نینتندو سوییچ راه پیدا کند.

بازی Outer Wilds یک اثر ماجراجویی است که توسط استودیوی موبیوس دیجیتال ساخته شده و شرکت آناپورنا اینتراکیتو آن را در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر کرده است. همچنین این بازی در سال ۲۰۲۲ برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار گرفت. درکنار این‌ها قرار بود Outer Wilds در تابستان سال ۲۰۲۱ به کنسول نینتندو سوییچ راه پیدا کند، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

حالا یک منبع خبری با نام Pyoro W در شبکه اجتماعی ایکس به انتشار بازی Outer Wilds روی کنسول نینتندو سوییچ اشاره کرده است. او در ابتدا در پستی نوشت: «درنهایت می‌توانیم تعدادی مارشمالو روی سوییچ کباب کنیم». 

توییت Pyoro W به یکی از موارد اصلی بازی Outer Wilds اشاره دارد، شما در این بازی با شخصیت‌ها در آتش کمپ ملاقات می‌کنید و حتی می‌توانید مارشمالو کباب کنید و بخورید. او در ادامه اشاره کرد که در دایرکت فوریه ۲۰۲۱ تایید شده بود که بازی Outer Wilds قرار است برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شود، اما این اتفاق تا به امروز رخ نداده است. باتوجه‌به این‌ها، به‌نظر می‌رسد که قرار است پس از تاخیری حدودا ۲ ساله این بازی در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار بگیرد.

بازی Outer Wilds در حال حاضر در پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری قابل تجربه است.

بخوانید  Apex Legends | کشتن کد قسمت 1
تحریریه مجله بازی یک گیمر