بازی Mortal Kombat جدید در رویداد Evo 2022 معرفی نخواهد شد

«زمان آن رسیده است که استریت فایتر و دیگر بازی‌های مبارزه‌ای عالی در مرکز توجه باشند. بیایید از آن لذت ببریم».

سونی در گذشته حضور شرکت‌های مثل آرک سیستم ورکس، WB Games ،SNK، کپکام و بندای نامکو را در این رویداد تایید کرده بود. بااین‌حال ساعاتی قبل مشخص شد که استودیو NetherRealm در این مراسم به رونمایی از بازی جدید خود نمی‌پردازد.

نظر شما چیست؟ چه انتظاراتی از نسخه جدید مورتال کامبت دارید؟ آیا نسخه یازدهم را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه‌های خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با یک گیمر به اشتراک بگذارید.



منبع

مدت زمان زیادی است که شایعات مختلفی حول بازی Mortal Kombat 12 وجود دارد. همان‌طور که احتمالا شما مطلع هستید، در گذشته جاناتان اندرسون به‌عنوان مدیر ارشد پروژه‌های استودیو بازی‌سازی ندررلم، با انتشار یک تصویر و سپس حذف آن، به این اثر اشاره کرده بود. همچنین اندرو بوون، بازیگر نقش جانی کیج با پخش یک ویدیو چند ثانیه‌ای که اشاره به حضور این شخص در محوطه شرکت براداران وارنر داشت، به شایعات دامن زد.

ساعاتی قبل اد بون، خالق بازی Mortal Kombat و بنیان‌گذار استودیو ندررلم با پاسخ به توییت وبسایت IGN اعلام کرد که خبری از بازی Mortal Kombat 12 در رویداد Evo 2022 نخواهد بود.

مسابقات EVO 2022 توسط سونی در شهر لاس وگاس برگزار خواهد شد. ممکن است در این رویداد شاهد پخش تریلر جدید گیم‌پلی بازی Street Fighter 6 باشیم. شاید اخبار جدیدی از بازی Guilty Gear Strive به دستمان برسد. باید تا زمان برگزاری رویداد منتظر باشیم.

بخوانید  Stadia رسما مرده است - GameSpot

رویداد Evo 2022 به‌زودی آغاز خواهد شد. این مسابقات در پایان هفته‌ جاری میلادی و در بازه زمانی ۵ تا ۷ ماه اوت (۱۴ تا ۱۶ مرداد) برگزار می‌شود. انتظار برای معرفی چند بازی با سبک مبارزه‌ای باتوجه‌به حضور شرکت‌های تولید‌کننده این سبک آثار در این رویداد، بسیار بالا است. همچنین طبق گفته سونی در بلاگ رسمی پلی استیشن، در نمایش زنده Evo Lounge شاهد پوشش این شرکت از اتفاقات و محتواهای هیجان‌انگیز شرکت‌های مختلف خواهیم بود.

اد بون در پاسخ یک یکی از توییت‌های منتشر‌شده توسط وبسایت IGN که در آن به انتظار اکثریت از نمایش‌ آثار جدید توسعه‌دهندگان آثاری مثل استریت فایتر و مورتال کامبت اشاره شده بود، اعلام کرد که نسخه جدید بازی مورتال کامبت در این مراسم حضور ندارد و نمایشی از آن نخواهیم داشت. این بازی‌ساز تحسین‌شده در ادامه گفت:

رویداد Evo Lounge مسابقات Evo 2022

بااین‌ حال استودیو NetherRealm هنوز حتی نام بازی بعدی خود را اعلام نکرده است. اد بون در گذشته نیز به این امر اشاره کرده بود که به‌دنبال شکستن الگوی انتشار دو سری بازی Mortal Kombat و Injustice است. طبق گفته‌های این شخص، توضیحات او هنگام معرفی بازی جدید این شرکت، منطقی به نظر خواهند رسید.