بازی Dead Space Remake فقط 35 دلار برای Prime Day 2023 است



اگر قبل از انتخاب Dead Space Remake منتظر یک معامله بودید، اکنون زمان مناسبی است تا در نهایت آن را بدست آورید. بعنوان بخشی از هفته دایره هدف فروش – رقیب Prime Day 2023 –Dead Space برای PS5 و Xbox Series X به 35 دلار کاهش یافته است. قیمت پایین قبلی 50 دلار بود، بنابراین این یک معامله خارق العاده است.

تازه واردها با روشی قطعی برای تجربه یکی از بهترین بازی های ترسناک بقا در تمام دوران رفتار خواهند کرد، در حالی که کهنه سربازان Dead Space آن را ارتقای عظیمی نسبت به نسخه اصلی خواهند دانست که ارزش بازبینی مجدد را دارد.

در حالی که گرافیک قابل توجه ترین تفاوت بین این بازسازی و نسخه اصلی است، اما از عدم بارگیری صفحه نمایش، دیالوگ های بازنگری شده، مکانیک های به روز شده، نقشه اصلاح شده و ماموریت های جانبی بهره می برد تا شما را در حین کاوش در ایشیمورا مشغول کند.

بررسی Dead Space ما امتیاز 9/10 قابل توجهی را به بازی داد و تقریباً همه چیزهایی را که عنوان بازسازی شده ارائه می دهد تحسین کرد.

ریچارد ویکلینگ، منتقد، نوشت: تازه واردان و طرفداران سرسخت Dead Space بیشترین بهره را از این تجربه خواهند برد، اما اکنون این روش اساسی برای بازی در یکی از بهترین ژانرهای ترسناک بقا است. جلوه‌های بصری بازسازی‌شده در هر سطحی خارق‌العاده است و با درخشش منزجرکننده‌ای به درون خفقان‌آور ایشیمورا جان می‌بخشد.»

Target همچنین Star Wars Jedi: Survivor را با کمترین قیمت تا کنون با 44 دلار به فروش می رساند. در همین حال، دارندگان نینتندو سوییچ می توانند از مجموعه ای از معاملات شگفت انگیز استفاده کنند. GameStop دارد Pokemon Legends: Arceus، ترس مترویدو Mario Kart 8 Deluxe هر کدام 39 دلار به فروش می رسد. در Target، اعضای حلقه می توانند وارد شوند Super Mario Bros. U Deluxe جدید و پارتی سوپر ماریو برای هر عدد 20 دلار به علاوه سوپر ماریو اودیسه و Super Mario 3D World + Bowser’s Fury هر کدام 30 دلار

بخوانید  مشخصات سیستم مورد نیاز ریمیک Dead Space

معاملات پرایم روز بیشتر

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر