بازی Battle Royale Halo احتمالا کنسل شده است


پس از انتشار شایعات مختلف در مورد ساخت بازی Halo Battle Royale، به نظر می رسد روند توسعه این پروژه لغو شود

پیش از این اطلاعات فاش شده از سری بازی های Halo حاکی از آن بود که پروژه بتل رویال مربوط به این بازی توسط استودیو Certain Affinity در حال توسعه است. تاکنون چندین خبر و شایعه دیگر در این زمینه مطرح شده که به این ادعا قوت بیشتری بخشیده است. Certain Affinity در سال 2022 اعلام کرد که با 343 Industries همکاری می کند تا تجربه بازی Halo را “به روش های جدید و هیجان انگیز” توسعه دهد.

بعداً این تیم از کار بر روی “برنامه جدید بزرگی برای این مجموعه” نام برد که بسیاری معتقدند به بازی بتل رویال Halo با اسم رمز تاتانکا اشاره دارد. اکنون به نظر می رسد که پس از تقریباً دو سال پروژه ساخت و ساز تاتانکا لغو شده است. نیک بیکر از XboxEra در طول قسمت جدید پادکست XboxEra ادعا کرد که خبر لغو پروژه توسعه Tatanka را دریافت کرده است. Colteastwood، یکی دیگر از Xbox Insider نیز این خبر را تایید کرد.

بازی Battle Royale Halo

این در ژانویه سال گذشته اعلام شد، اگرچه پروژه تاتانکا به عنوان یک بازی بتل رویال آغاز شد، اما از آن زمان این ایده مسیر جدیدی را در پیش گرفت. در ادامه، توسعه بازی بر روی Unreal Engine 5 نیز از دیگر اخبار منتشر شده در این زمینه بود. هنوز مشخص نیست که آیا این پروژه در نهایت به کلی لغو شد یا ماهیت آن به چیز دیگری تغییر کرد.

بخوانید  نویسنده فیلمنامه فیلم Supergirl مشخص شد

همچنین مثل همیشه لازم به ذکر است که این بازی به هیچ وجه به صورت رسمی معرفی نشده است و تمامی این اخبار تا زمانی که منبع رسمی به آن واکنشی نشان ندهد در حد یک شایعه خواهد بود. در گزارشی در سال 2020 در مورد بخش Battle Royale Halo Infinite، Windows Central توضیح داد که این حالت بیشتر برای کاربران جدید طراحی شده است و نسبت به حالت‌هایی مانند Big Team Battle و Arena از رقابت کمتری برخوردار است.

به نظر می رسد هدف از این حالت جذب بازیکنانی است که عموماً تمایلی به تجربه بازی های Halo ندارند. بنابراین احتمالا بازیکنان Fortnite، Call of Duty Warzone یا برای Apex Legends در نظر گرفته شده است. این می تواند به تجربه PvE (بازیکن در مقابل محیط) مانند حالت Gears of War's Horde منجر شود. یا تجربه PvPvE (بازیکن در مقابل سایر بازیکنان و محیط) به حالت Warzone Halo 5 اشاره دارد همچنین ممکن است یک حالت مبتنی بر Battle Royale باشد.

در نهایت، نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر