بازی Atomic Heart از انتظارات Fox Entertainment فراتر رفت


همزمان با انتشار گزارش مالی سه ماهه چهارم مالی 2022-23، Fox Entertainment عملکرد بازی Atomic Heart را فراتر از انتظارات اعلام کرد.

در میان آخرین اخبار بازی، می دانیم که Focus Entertainment درآمد خود را برای سه ماهه چهارم سال مالی 2022-23 و کل درآمد خود را برای سال قبل فاش کرد. فاکس اینترتینمنت در سه ماهه چهارم 52.6 میلیون یورو درآمد کسب کرد. در حالی که درآمد کل سال آنها به 194.1 میلیون یورو رسید که بالاترین میزان درآمد در تاریخ شرکت است. علاوه بر این، درآمد Focus Entertainment نسبت به سال مالی 2021-2022 36.2 درصد افزایش یافته است.

آثار متعددی مانند Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge، A Plague Tale: Requiem، Evil West استودیو Flying Wild Hog و Atomic Heart در دستیابی به این نتیجه نقش داشتند. Fox Entertainment اعلام کرد که بازی نقش‌آفرینی اول شخص استودیو Mundfish، Atomic Heart “فراتر از انتظارات اولیه شرکت” عمل کرده است. البته او به آمار دقیق فروش این بازی ویدیویی اشاره ای نکرد.

Focus Entertainment در ماه مارس تایید کرد که Atomic Heart توسط بیش از 5 میلیون بازیکن در یک ماه پس از انتشار آن تجربه شده است. این بازی از روز اول انتشار برای کاربران Game Pass نیز در دسترس بود. بنابراین تخمین میزان فروش دشوار است. در هر صورت، عملکرد قوی بازی را باید به فال نیک گرفت برای سازندگان آن. زیرا Atomic Heart سال ها در حال توسعه بود و با تاخیرها و جنجال های زیادی روبرو بود.

طرفداران باید منتظر محتوای بیشتری برای Atomic Heart باشند و استودیو Mandefish در آینده سرزمین‌ها، دشمنان و داستان‌های جدیدی را در قالب بسته‌های الحاقی در دسترس بازیکنان قرار خواهد داد.

بخوانید  فروش سالگرد Newegg - صرفه جویی زیادی در پردازنده های گرافیکی، لپ تاپ های بازی، دسکتاپ ها و موارد دیگر
تحریریه مجله بازی یک گیمر