فروش سالگرد Newegg – صرفه جویی زیادی در پردازنده های گرافیکی، لپ تاپ های بازی، دسکتاپ ها و موارد دیگر

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

لپ‌تاپ‌های گیمینگ بخش بزرگی از کاتالوگ را تشکیل می‌دهند، و در حال حاضر می‌توانید از آن استفاده کنید لپ تاپ 15.6 اینچی گیگابایت (RTX 3050 Ti) فقط برای 700 دلار کاهش 900 دلار. RTX 3050 Ti ممکن است قدرتمندترین پردازنده گرافیکی در خانواده RTX نباشد، اما با توجه به اینکه گیگابایت همچنین دارای صفحه نمایش 144 هرتزی، Intel Core i5 12 است.ه جنرال و 512 گیگابایت SSD، 700 دلار معامله بسیار محکمی است.

اگر به دنبال یک لپ تاپ بازی هستید که تا حد امکان قابل ارتقا باشد، نگاهی به آن بیندازید گیگابایت Aero. این هیولای لپ‌تاپ که به RTX 3080 Ti، 32 گیگابایت رم، 2 ترابایت SSD و پردازنده Intel Core i9-12900H مجهز شده است، باید هر چیزی را که به آن پرتاب می‌کنید به راحتی کنترل کند. هنوز 2780 دلار قیمت دارد – اما با توجه به اینکه معمولاً 4000 دلار است، اکنون ممکن است زمان خوبی برای بررسی آن باشد.

Newegg آن را جشن می گیرد تولد 22 سالگی، و به عنوان بخشی از این جشن، قیمت صدها لپ تاپ، دسکتاپ، لوازم جانبی و موارد دیگر را کاهش می دهد. چند بازی در این رویداد گنجانده شده‌اند، اما نکته مهم کاهش شدید قیمت رایانه‌های شخصی و سخت‌افزار مرتبط با آن‌ها است.

بخوانید  شایعه: Xbox Game Pass Core جایگزین سرویس Live Gold خواهد شد

چندین مانیتور نیز به فروش می رسد، از جمله مانیتور بازی خمیده ASUS ROG Strix 32 اینچی، که به قیمت 300 دلار (به جای 500 دلار) ذکر شده است. به دنبال چیزی کمی مقرون به صرفه تر هستید؟ بررسی مانیتور گیمینگ 28 اینچی ایسر نیترو، همانطور که Newegg آن را فقط به 200 دلار تخفیف می دهد.