بازی چند نفره Cyberpunk 2077 به دلیل تغییر اولویت‌های CDPR لغو شد

CD Projekt Red در ژانویه 2020 اعلام کرد که بخش چندنفره Cyberpunk 2077 حداقل تا سال 2021 منتشر نخواهد شد. بعداً در مارس همان سال اعلام شد که این پروژه توسط CDPR تصمیم گرفته شده است. کنار گذاشته شده است.

فیلیپ وبر از CD Projekt Red در مصاحبه ای با Eurogamer گفت که بخش چند نفره Cyberpunk 2077 به دلیل تغییر در اولویت های استودیو کنار گذاشته شده است. یکی از این اولویت‌ها این بود که مطمئن شویم تمام مشکلات بازی اصلی برطرف شده و به بهترین شکل ممکن اجرا شده است، چیزی که پس از انتشار بسیار تبلیغاتی آن در سال 2020 مطرح شد.

بسته الحاقی Phantom Liberty Cyberpunk 2077 بر خلاف بازی پایه فقط برای کاربران پلتفرم در دسترس است. پلی استیشن 5، Xbox سری X | سری ایکس باکس اس و کامپیوتر قرار خواهد گرفت و نباید انتظار داشته باشید که به پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان راه پیدا کند.

به تازگی مشخص شده است که سازندگان لهستانی این بازی، Cyberpunk 2077 Game of the Year Edition هستند. در سال 2023 و پس از انتشار بسته مکمل Phantom Liberty منتشر خواهد شد. CD Projekt بیانیه جدیدی منتشر کرده است که تأیید می کند بسته الحاقی Phantom Liberty Cyberpunk 2077 برخلاف به روز رسانی اخیر Edgerunners رایگان نخواهد بود. استودیوی لهستانی CDPR توضیح داد: “ما هنوز جزئیات دقیقی در مورد قیمت این بسته الحاقی منتشر نکرده ایم، اما ارزش تجربه کردن را دارد.”

یکی از اعضای ارشد استودیو CD Projekt Red دلایل کنار گذاشتن سازندگان Cyberpunk 2077 از پروژه بخش چندنفره این بازی را بیان می کند.

بخوانید  نیاز به اینترنت برای نصب درایو دیسک به کنسول پلی استیشن 5 اسلیم

وبر در استودیو CDPR به عنوان هماهنگ کننده و طراح ارشد ماموریت های بازی Cyberpunk 2077 او کار کرده و در حال حاضر به عنوان کارگردان داستان بازی جدید فعالیت می کند جادوگر کار می کند.

موتور سواری در دنیای Cyberpunk 2077