بازی های آواتار و شاهزاده ایرانی نتوانستند انتظارات یوبی سافت را برآورده کنند


تام هندرسون می گوید شاهزاده ایرانی: تاج گمشده و آواتار نتوانستند توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کنند.

تام هندرسون Insider Gaming در گزارشی جدید اعلام کرده است که تعدادی از بازی های جدید یوبی سافت نتوانسته اند مخاطب را جذب کنند و انتظارات را برآورده کنند. این آثار به آمار کمتری نسبت به تصور سازندگان دست یافتند.

یکی از این آثار بازی Prince of Persia: The Lost Crown است که در اوایل ماه جاری منتشر شد و توجه بسیاری از منتقدان و بازیکنان را به خود جلب کرده است. شاهزاده ایرانی به خاطر بازگرداندن سریال به ریشه های جانبی و تبدیل آن به اثر مترویدوانیا مورد ستایش قرار گرفت. به گفته تام هندرسون، این بازی تنها توسط 300000 بازیکن انجام شده و تنها 15 میلیون دلار فروش داشته است.

از سوی دیگر، 1.9 میلیون نفر بازی Avatar: Frontiers of Pandora را کشف کردند که ماه گذشته منتشر شد و 133 میلیون دلار فروخت. اما این آمار در مقایسه با آثار قبلی استودیو Massive Entertainment که در روزهای اول عرضه نسخه های اول و دوم The Division به 330 و 264 میلیون دلار رسید، عقب نشینی محسوب می شود. به گفته تام هندرسون، بازی Avatar در ابتدا قرار بود در کنار فیلم Avatar: The Way of Water در اواخر سال 2022 منتشر شود، اما انتشار آن چندین بار به تعویق افتاد.

به نظر می‌رسد یکی دیگر از بازی‌های اخیر یوبی‌سافت، Assassin's Creed: Mirage، با 5 میلیون بازیکن بهتر عمل کرده است. برنامه یوبی سافت برای انتشار آثار بعدی خود در آینده ممکن است شامل انتشار Star Wars Outlaws در نیمه اول سال 2024، Assassin's Creed Codename Red در نیمه دوم سال 2024 و بازی های دیگری مانند بازسازی Splinter Cell، Ghost Recognition جدید باشد. بازی در سال های آینده .

بخوانید  پلی استیشن 5 اسلیم از سه کاور رنگی جدید استقبال می کند
تحریریه مجله بازی یک گیمر