بازی جهان باز My Little Pony در ماه می برای کنسول و رایانه شخصی عرضه می شود

ناشر Outright Games و Hasbro بازی My Little Pony: A Zephyr Heights Mystery را معرفی کرده اند، یک بازی جهان باز جدید که در مجموعه محبوب My Little Pony اتفاق می افتد. این بازی جدید پونی‌های Sunny، Izzy، Misty، Pipp، Zipp و Hitch را دنبال می‌کند که برای متوقف کردن جادوی عجیب و غریب از زیر و رو کردن جهان مسابقه می‌دهند. این بازی از 17 می برای PC، PS5، PS4، Xbox Series X|S، Xbox One و Switch در دسترس خواهد بود.

توسط استودیو Drakhar، توسعه دهنده بازی هایی مانند Ginger: Beyond the Crystal و Grumpy Reaper ساخته شده است. مانند متن منبع انیمیشن، My Little Pony: A Zephyr Heights Mystery مانند یک سرگرمی سبک در پادشاهی Equestria است. وقتی بازیکنان جلوی وقوع بلایای جادویی را نمی‌گیرند، می‌توانند در مینی‌بازی‌های قابل پخش مانند Pipp's Photo Shoot، Hitch is on the Trail و Sunny's Smoothie Delivery شرکت کنند. این بازی همچنین دارای مجموعه‌ای برای جستجو، عکس‌برداری و لوازم آرایشی برای اسب شما خواهد بود.

My Little Pony در طول دهه‌ها از زمانی که Hasbro این اسباب‌بازی‌ها را راه‌اندازی کرد، حضور نسبتاً ثابتی داشته است، با چندین تجدید حیات در طول سال‌ها. چهارمین تجسم این فرنچایز مسلماً محبوب‌ترین تا به امروز بود و با عرضه مجموعه‌های انیمیشن، فیلم‌ها و اسباب‌بازی‌ها، به‌عنوان یک دارایی تران‌مدیا، فروشندگانی بود.

هاسبرو در سال 2021 دوباره My Little Pony را راه اندازی کرد و نسل پنج ادامه مستقیم دوره Friendship is Magic این فرنچایز است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  انتشار جزییات اولین پلان های جدول فیلمبرداری فصل دوم سریال خانم مارول