بازی جدید Halo توسط یک توسعه دهنده با سابقه طولانی در این سری ساخته می شود

به نظر می رسد که توسعه آخرین قسمت از سری Halo آغاز شده است و یکی از اعضای قدیمی Bungie سکان هدایت را بر عهده گرفته است.

اگرچه او هنوز در حال ساخت نسخه بعدی است Halo تایید نشده است، اما فرصت های شغلی اخیر که توسط 343 Industries ارسال شده است، به آغاز توسعه پروژه جدید آنها اشاره دارد. تیم Halo: The Master Chief Collectin را به پایان رساند و اکنون آنها می‌خواهند تجربه جدیدی را ایجاد کنند و به پشتیبانی از Halo Infinite ادامه دهند.

اکنون اطلاعاتی در مورد نسخه بعدی هیلو در لینکدین فاش شده است و به نظر می رسد که یکی از کارمندان سابق استودیو Bungie مدیریت آن را بر عهده گرفته است. Bungie اولین توسعه دهنده این سری بود و آخرین ساخته آنها سری Destiny است که یکی از محبوب ترین بازی های تیراندازی اول شخص در بازار است. در پروفایل لینکدین شما نیا او می‌گوید: «من Halo را بیرون می‌آورم و بمب را به Covenant برمی‌گردانم.

نیادی در ماه آوریل به عنوان یک توسعه دهنده ارشد به استودیو 343 صنایع پیوست. او قبلا در استودیو Bungie و Creative Assembly کار می کرد. نیادی نزدیک به 10 سال است که روی Destiny کار می کند. اگرچه او یکی از سازندگان هیلو نبود، اما این تجربه کاری باعث شد نیادی مهارت ساخت یک شوتر اول شخص عالی را داشته باشد.

شخصیت ها و محیط Halo Infinite

نشت های اخیر نشان می دهد که یک بازسازی ساخته خواهد شد Halo: Combat Evolved توسط ایکس باکس تولید شده است و به نظر می رسد این بازی برای پلی استیشن 5 منتشر شود، اما بعید است نیادی در این پروژه حضور داشته باشد. چون گفته می شد او در حال کار بر روی یک تجربه جدید Halo است.

بخوانید  Silent Hill: Ascension مضامین کلاسیک را با قالب اپیزودیک مبتنی بر جامعه بررسی می کند

Halo Infinite امسال سه ساله خواهد شد و فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته است. بسیاری از طرفداران منتظر بازی جدید 343 Industries هستند و باید دید چه زمانی اخبار این پروژه منتشر می شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر