بازی جدید Doom ممکن است در نمایشگاه Xbox در ماه ژوئن معرفی شود

بر اساس گزارش‌ها، سری بازی‌های ویدیویی نمادین Doom از Id Software قرار است با اعلام نسخه بعدی این سری در نمایشگاه Xbox Games در ماه ژوئن ادامه یابد. تام وارن از The Verge در گزارشی که اخیرا درباره مشکلات اخیر ایکس باکس منتشر کرده بود، به طرز حیله‌ای به اعلامیه آینده Doom اشاره کرد.

وارن گزارش داد: «مایکروسافت روی اعلان‌های بازی‌های جدید سرمایه‌گذاری می‌کند تا Doom را در اطراف Xbox بالا ببرد. Eurogamer گزارش داد که در مورد اعلامیه Doom در ژوئن “چیزهای مشابهی شنیده است”.

در حال پخش: یک متخصص اسلحه به سلاح های DOOM & DOOM Eternal واکنش نشان می دهد

Id Software Doom Eternal در سال 2020 را توسعه داد، آخرین ورودی سری اصلی. بازی موبایل Mighty Doom در سال 2023 منتشر شد و توسط Alpha Dog Games ساخته شد. مایکروسافت اخیراً این استودیو را به عنوان بخشی از یک تغییر گسترده تر تعطیل کرد. Mighty Doom در ماه آگوست آفلاین خواهد شد.

در ژانویه امسال، ZeniMax یک درخواست علامت تجاری برای “IDKFA”، که یک کد تقلب کلاسیک Doom است. مشخص نیست که آیا این مربوط به معرفی بازی جدید است یا خیر.

Doom Eternal هنگام عرضه در سال 2020 با استقبال مثبت منتقدان روبرو شد. این بازی بر روی کنسول های پلی استیشن، ایکس باکس و سوییچ و همچنین رایانه شخصی منتشر شد. مایکروسافت اکنون مالک Bethesda، id Software و سری Doom است، اما مشخص نیست که آیا نسخه‌های بعدی این فرنچایز انحصاری کنسول Xbox خواهد بود یا خیر.

نمایشگاه ایکس باکس گیمز در 9 ژوئن نوید اعلامیه های بازی و سایر رونمایی ها را می دهد. این رویداد با یک جلسه توجیهی دوم با تمرکز بر یک بازی متفاوت دنبال می شود و انتظار می رود که Call of Duty آینده باشد.

سال 2024 تاکنون سال سختی برای ایکس باکس بوده است، زیرا مایکروسافت امسال بیش از 1900 نفر را اخراج کرده و چهار استودیو Bethesda را تعطیل کرده است.

بخوانید  معرفی بازی موبایل City of Outlaws بهشت ​​جنایتکاران

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر