بازی جدید Crazy Taxi به صورت جهان باز و چند نفره خواهد بود

سگا در جدیدترین ویدئوی توسعه نسخه بعدی بازی Crazy Taxi اعلام کرد که این بازی جهان باز خواهد بود.

در جدیدترین ویدئوی منتشر شده توسط سگا، تیم سازنده نسخه جدید Crazy Taxi از عرضه این بازی خبر داد. آنها اظهار داشتند که تغییر بازی از یک تجربه تک نفره به یک تجربه چند نفره آنلاین و خدمات زنده پیچیده است، اما روند توسعه همچنان به خوبی پیش می رود. این ویدئو قسمت های مختلف بازی، ماشین ها، تغییرات و ظاهر این اثر را با توضیحات ارائه شده توسط قسمت های مختلف تیم سازنده به تصویر می کشد.

در این ویدئو، سازندگان در مورد شهر و محیط بازی صحبت می کنند و ادعا می کنند که طراحی آن یک تجربه واقعی و رایگان را ارائه می دهد. بازیکنان می توانند با انجام فعالیت های مختلف «محیط زمین بازی مانند» را کشف کنند. تریلر بخش هایی از تعقیب و گریز پلیس، حالت های آزمایشی و فعالیت های مختلف بازیکنان را نشان می دهد. سگا تایید کرد که امکان طراحی و سفارشی سازی ماشین در بازی وجود خواهد داشت و با توجه به تصاویری از مدل های مختلف شخصیت های بازی، می توان حدس زد که بازیکنان می توانند با پای پیاده نیز در محیط حرکت کنند.

در نهایت، این ویدئو را می توان یک کمپین استخدام در نظر گرفت. از آنجایی که در همان زمان که برای قسمت های مختلف تیم سازنده نحوه کار در روند توسعه را توضیح می داد، سرپرست این استودیو از گروه های علاقه مند برای همکاری در سگا دعوت کرد.

بخوانید  در اینجا نوع فیلم‌هایی است که نتفلیکس می‌خواهد در آینده روی آن‌ها تمرکز کند

دانلود از آپارات

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر