بازی ایران در مقابل، مکانی جدید برای رقابت بازیکنان ایرانی


Versus یک بازی استراتژیک موبایل است که توسط Modric Studio توسعه یافته و هم اکنون برای پلتفرم های اندروید و iOS در دسترس است.

در بازی Versus مسابقات آنلاین جذابی وجود دارد که در آن دو بازیکن با یکدیگر رقابت می کنند و از نقاط قوت خود برای حذف طرف مقابل استفاده می کنند. هر بازیکن دارای شخصیت های خاص در دسته های مختلف است که هر کدام دارای توانایی های خاص خود هستند. همه این شخصیت ها در بازی دارای جایگاه مهره های شطرنج هستند و توانایی های ویژه آنها لزوما باعث برنده شدن بازیکنان نمی شود. بلکه این استراتژی و استفاده صحیح از شخصیت ها است که در نهایت به یک پیروزی شیرین منجر می شود.

شخصیت های مختلف از بازی Versus

علاوه بر این شخصیت های مختلف، یک سری فرماندهان جذاب نیز وجود دارند که وظیفه هدایت سایر شخصیت های بازی را بر عهده دارند، وقتی به لیست فرماندهان نگاه می کنید، با شخصیت هایی مواجه می شوید که ایده های طراحی آنها برگرفته از بازی های بزرگی مانند به عنوان God of War و Prince of Persia و سریال هایی مانند Game of Thrones. علاوه بر این، بیشتر شخصیت ها و فرماندهان به طور خاص طراحی شده اند و شما فقط آنها را در Versus خواهید دید. هر کدام از این فرماندهان نیز توانایی های خاصی دارند که می توانند در شرایط بحرانی روند بازی را به نفع تیم ها تغییر دهند.

البته نکته اینجاست که Versus یک بازی استراتژیک نوبتی ساده نیست و اگر همین الان به سراغ تجربه آن بروید با یک شگفتی غیرمنتظره مواجه خواهید شد. ورساچه این روزها در رقابتی جذاب شرکت می کند; مسابقه ای که در آن 12 تولید کننده محتوای محبوب این دوره از فضای مجازی وارد دنیای ورسوس شدند و نقش فرماندهان این بازی را ایفا کردند، یعنی با نصب بازی ورسوس می توانید محتوای مورد علاقه تولید کننده محتوای خود را مانند فرمانده انتخاب کنید و با حریفان خود روبرو شوید. آنلاین با کمک آن

بخوانید  سریال God of War برای آمازون تایید شد

شخصیت های مبارز در بازی Versus

حضور این تولیدکنندگان محتوا به خود بازی Versus محدود نمی شود. در عوض، در حال حاضر یک مسابقه پلی آف بین آنها در جریان است که می توانید جزئیات بیشتر در مورد آن را در صفحه اینستاگرام Versus در “Versusgameofficial” مشاهده کنید. جالبتر اینکه همزمان با شروع این مسابقات پلی آف، لیگی هم در خود بازی Versus آغاز شد که اولین بازیکن به جمع تولیدکنندگان محتوا پیوست و در نیمه نهایی با آنها به رقابت پرداخت. فینال علاوه بر این، با دنبال کردن صفحات مجازی بازی ورسوس، از جوایز نقدی و غیر نقدی بیشتری برخوردار خواهید شد. بازی Versus هم اکنون برای پلتفرم های اندروید و iOS در دسترس است و می توانید آن را به صورت رایگان از طریق پلتفرم های معتبر دانلود اپلیکیشن دریافت کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر