بازیگر Fantastic Four کمیک ها را نخواند اما “دیدگاه جنسی” Elfquest داشت.

قبل از اینکه ایبون ماس-باچرخ برای نقش بن گریم/The Thing در ریبوت آینده Fantastic Four انتخاب شود، با مارول در نقش دیوید لیبرمن/میکرو در فصل اول The Punisher همکاری دیگری داشت. اکنون، به عنوان یکی از ستارگان FX و Hulu’s The Bear، ماس-باچراک اعتراف کرد که در کودکی هرگز از Fantastic Four خوشش نمی‌آمد… و ممکن است بیش از حد از طرفداران کمیک‌های فانتزی مستقل باشد.

ماس باچراخ در مصاحبه ای با ورایتی توضیح داد: “من طرفدار کتاب های مصور بودم، اما کمیک هایی که در کودکی می خواندم بیشتر شبیه کمیک های ارزان تری بود که می توانستم در سطل پنج سنتی تهیه کنم.” “من آرچی را دوست داشتم، کمی از ریچی ریچ. من گرو را خیلی دوست داشتم. من واقعاً الفکوست را دوست داشتم. فکر می کنم برخی از اولین دیدگاه های جنسی من الفکوئست بودند.”

از آنجایی که ماس باکراک در سال 1977 متولد شد، سال‌های اصلی کمیک‌خوانی او احتمالاً در دهه 80 بود، زمانی که Elfquest و Groo the Wanderer هر دو توسط Marvel’s Epic imprint منتشر شدند. با این حال، تا حدودی تعجب آور است که او اساساً اعتراف می کند که در مورد پروژه اشتیاق وندی و ریچارد پینی فانتزی های جنسی داشته است.

شرحی ارائه نشده است

همانطور که از نامش پیداست، Elfquest زندگی الف ها را در سیاره ای که شبیه گذشته های دور زمین است دنبال می کند. The Pinis اولین کمیک Elfquest خود را در سال 1978 منتشر کرد و به دوره طولانی خود در سال 2018 پایان داد. چندین تلاش برای اقتباس Elfquest در هالیوود صورت گرفته است، از جمله قراردادی با Warner Bros. در سال 2008 که با هدف ارائه این سریال به پرده بزرگ توسط نویسنده و کارگردان راوسون تربر انجام شد. تا به امروز هیچ یک از این اقتباس ها انجام نشده است. با این حال، Pinis با موفقیت بودجه Elfquest: The Audio Movie را در سال 2021 تامین کرد.

بخوانید  کریس همسورث می‌گوید که در فیلم Thor: Love and Thunder تبدیل به یک تقلید از خود شده است

فیلم چهار شگفت‌انگیز Moss-Bachrach در ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۵ روی پرده سینماها می‌رود. اما اگر فیلم Elfquest ساخته شود، شاید او نیز علاقه‌مند به حضور در آن باشد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر