بازیگر نقش ابی در فصل دوم سریال The Last of Us مشخص شد


سازندگان The Last of Us اعلام کردند که در فصل دوم سریال The Last of Us چه کسی نقش ابی، یکی از شخصیت های کلیدی The Last of Us Part II را بازی خواهد کرد.

شبکه HBO و شبکه آنلاین مکس رسما این موضوع را اعلام کردند کیتلین دیوربازیگر 27 ساله مینی سریال Booksmart و Unbelievable به جمع بازیگران فصل دوم سریال Last of Ace پیوست. او در فصل 2 سریال The Last of Us نقش ابیگیل اندرسون (ابی/ابی) را بازی می کند.البته قبلا تایید شده است که داستان The Last of Us Part 2 حداقل 2 فصل از این سریال را تشکیل خواهد داد. The Last of Us بنابراین بعید نیست که شخصیت ابی با بازی کیتلین دیور در فصل 3 سریال Last of Ace نیز حضور داشته باشد.

تیم سازنده سریال شخصیت ابی را چنین توصیف می کند: “یک سرباز ماهر که دنیا را سیاه و سفید می بیند. اما اتفاقات پشت سر تلاش او برای انتقام، دیدگاه های او را به چالش می کشد.”

کیتلین دیور، بازیگر نقش ابی در فصل دوم سریال The Last of Us

نیل دراکمن و کریگ مازن به عنوان گردانندگان سریال Last of Ace در رابطه با انتخاب کیتلین دیور برای نقش ابی گفتند: روش انتخاب ما برای فصل دوم دقیقاً مشابه فصل اول بود و به دنبال بازیگران درجه یک هستیم. چه کسی می تواند روح شخصیت های سریال Last of Ace را در آغوش بگیرد. [پاسکال]BLA bla [رمزی] و دیگر اعضای این خانواده به او خواهند پیوست.»

اکانت رسمی استودیو Naughtydog، خالق بازی‌های Last of Ace، درباره این خبر و اقتباس از داستان ابی نوشت: ما بی صبرانه منتظر نمایش سفر او در تلویزیون هستیم. جالب اینجاست که قبل از شروع تولید سریال The Last of Us، بسیاری از طرفداران سری بازی The Last of Us می خواستند کیتلین دیور نقش الی را در این اقتباس تلویزیونی بازی کند.

بخوانید  پشتیبانی بازی Metal: Hellsinger از مادها در به‌روزرسانی جدید
تحریریه مجله بازی یک گیمر