بازیگر فیلم Stranger Things به فیلم جدید این کارگردان Ex Machina پیوست

جوزف کوین بازیگر فصل چهارم Stranger Things در حال مذاکره با A24 برای حضور در فیلم جنگی جدید الکس گارلند کارگردان است.

الکس گارلندکارگردان آثاری چون Ex Machina، Annihilation، Men and Devs با همکاری A24 بار دیگر کارگردانی یک فیلم جنگی بدون عنوان را برعهده گرفته است که ری مندوزا گارلند در کارگردانی آن کمک خواهد کرد و حالا به گفته … تازه ترین اخبار سینما و تلویزیونبازیگر دیگری نیز به این فیلم اضافه شده است. جوزف کوین بازیگر فصل چهارم Stranger Things در حال مذاکره با A24 برای بازی در این فیلم با موضوع جنگ است.

چارلز ملتن بازیگر Riverdale، The Sun Is Also a Star، Bad Boys for Life و May December نقش اصلی این فیلم را بازی می کند. گارلند و مندوزا قبلاً در فیلم جنگ داخلی با هم کار کرده بودند و مندوزا به عنوان مشاور ارشد نظامی در فیلم جنگ داخلی خدمت می کرد. گارلند و مندوزا علاوه بر کارگردانی، فیلمنامه این فیلم جدید و بدون عنوان را نیز می نویسند.

الکس گارلند

جوزف کوین این روزها بیشتر به خاطر بازی در نقش ادی منسون در فصل 4 سریال چیزهای عجیب و غریب شناخته می شود و اخیراً برای بازی در نقش جانی استورم با نام مستعار Human Torch در فیلم چهار شگفت انگیز و دنیای سینمایی مارول انتخاب شد. از دیگر آثار ملکه می توان به دیکنزیان، قسمتی از بازی تاج و تخت، هاواردز پایان، بدبختان، کاترین کبیر و ارباب اشاره کرد.

او اخیرا در فیلم های A Quiet Place: Day One و Gladiator 2 ساخته ریدلی اسکات بازی کرده است. فیلم جنگ داخلی در 12 آوریل 2024 (24 آوریل 1403) اکران خواهد شد.

بخوانید  بازی‌ها و DLCهای قدیمی Xbox Dumping 45+ از 7 فوریه

تحریریه مجله بازی یک گیمر