بازیگر شخصیت لوسیا در GTA 6 فاش شد؟


به نظر می رسد طرفداران موفق به شناسایی هویت بازیگر نقش لوسیا در GTA 6 شده اند.

از زمان انتشار اولین تریلر GTA 6، طرفداران شروع به بررسی دقیق برای کشف کوچکترین جزئیات کردند. یکی از سوالاتی که پس از انتشار این تریلر مطرح شد این بود که بازیگران اصلی این بازی چه کسانی هستند؟ این احتمال وجود دارد که هویت یکی از این دو بازیگر توسط هواداران پیدا شده باشد.

آخرین ساخته Rockstar Games دارای دو شخصیت اصلی است، یک شخصیت زن به نام لوسیا و یک شخصیت مرد که احتمالاً جیسون نام دارد. در حال حاضر راک استار اعلام نکرده است که صداپیشه یا مدل طراحی این دو شخصیت کیست و ممکن است بازیگران این دو نقش نیز توافقنامه ای امضا کرده باشند که اجازه نمی دهد تا قبل از خروجی در مورد آن صحبت کنند. . از بازی GTA 6. .

حال یکی از طرفداران با نام کاربری GTAVI_Countdown در شبکه اجتماعی X مدعی شد که توانسته بازیگر نقش لوسیا را پیدا کند. بر اساس ادعای این کاربر، بازیگر این شخصیت آنا اسپوزیتو است و دلایل متعددی برای این ادعا وجود دارد. او شبیه لوسیا به نظر می رسد و صحبت می کند، در نیویورک زندگی می کند، جایی که یکی از استودیوهای راک استار در آن قرار دارد، و به دلیل توافقات سختگیرانه عدم افشای اطلاعات به رسانه های اجتماعی دسترسی ندارد و تمام حساب های خود را خصوصی نگه داشته است.

علاوه بر این، او مانند استیون اوگ، ند لوک و راجر کلارک، بازیگران GTA 5 و Red Dead Redemption 2، در سریال قانون و نظم ظاهر شد. a la اطلاعات بیشتری در مورد این بازیگر در دسترس نیست، اما با توجه به اطلاعات موجود در وب سایت IMDb او در سریال How to Be a Startup in 21 Days، سریال In Our Backyard و سریال Dependence حضور داشته است.

بخوانید  معرفی ویژگی های جدید هدست PSVR2 در تریلر جدید

لوسیا بازیگر در بازی GTA 6

اگر ویدیوهای آنا اسپوزیتو را ببینید، طرز صحبت و ساختار چهره اش را ببینید و با تریلر GTA 6 مقایسه کنید، قطعا شباهت های او با لوسیا را متوجه خواهید شد. علاوه بر سایر شواهد موجود، می توانید از رزومه آنا اسپوزیتو ببینید که او از سال 2019 تاکنون پروژه ای نداشته است و از آنجایی که این مدت یک سال پس از انتشار Red Dead Redemption 2 می گذرد، مطمئناً توسعه GTA 6 به این نتیجه رسیده است. همچنین به طور جدی شروع شد، می توان نتیجه گرفت که به احتمال زیاد این بازیگر نقش لوسیا است.

بازی GTAo 6 در سال 2025 برای کنسول های پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس | Xbox Series S منتشر خواهد شد. نسخه PC این بازی متعاقبا منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر