بازیگران جنگ ستارگان «شخصا صدمه دیده و آزرده شده» توسط جار جار بینکس هیت



لیام نیسون، بازیگر جنگ ستارگان، بازیگر نقش کوی گون جین در پیش درآمدها، درباره واکنش منفی به شخصیت جار جار بینکس اظهار نظر کرد. صحبت کنید امپراتورینیسون گفت که او در طول تولید پیش درآمدها، همکاری با بازیگر Jar Jar Binks، احمد بست را به یاد می آورد، و گفت که بهترین ضربه ای که دریافت کرد برای او توهین آمیز بود – همان طور که برای بازیگر Obi-Wan ایوان مک گرگور.

نیسون گفت: «احمد خیلی بامزه و مبتکر بود. اوان و من شخصاً از واکنش انتقادی به این شخصیت آسیب دیده و آزرده شدیم.

بهترین صدابرداری و ضبط حرکت جار جار بینکس، یک شخصیت CGI را اجرا کرد، که با Star Wars: Episode I – The Phantom Menace در سال 1999 شروع شد. منتقدان و طرفداران چیزهای منفی زیادی در مورد جار جار بینکس برای گفتن داشته اند و برخی نیز این شخصیت را گفته اند. یک کاریکاتور نژادپرستانه است

بهترین در سال 2018 گفت که او خودکشی را در نظر گرفت به خاطر نفرت او در پستی با تصویری از خود در حالی که روی پل با پسرش ایستاده است، نوشت: “با واکنش رسانه ای مواجه شدم که هنوز هم روی حرفه ام امروز تاثیر می گذارد. اینجا تقریباً به زندگی ام پایان دادم.”

در سال 2022، کریس هاینر از GameSpot توضیح داد که چرا جار جار بینکس خوب است و سزاوار عشق است.

در سال 2023، بست در یکی از اپیزودهای The Mandalorian به همراه کلران بیک ظاهر شد. او همچنین صداپیشگی را برای The Last of Us: Part II، در میان سایر بازی های ویدیویی انجام داد.

بخوانید  معرفی کنسول دستی ASUS ROG Ally; رقیب جدید Steam Deck

با نگاهی به آینده، فیلم‌های جنگ ستارگان زیادی در مراحل مختلف توسعه وجود دارند. انتظار می‌رود فیلم بعدی، The Mandalorian & Grogu در سال ۲۰۲۶ اکران شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر