بازیگران بیشتری به فصل دوم سریال One Piece اضافه شدند

نتفلیکس اخیراً بازیگران بیشتری را برای حضور در آن اضافه کرده است فصل دوم One Piece قرارداد بسته شد.

سپتامبر گذشته، نتفلیکس راه اندازی شد اعلام شده است که سریال One Piece برای فصل دوم تمدید شده است. در حال حاضر در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونبازیگران بیشتری به فصل دوم سریال One Piece اضافه شدند. نتفلیکس اخیراً ورنر کوتزر از 7de Laan، برندن ماری از Dark Matter و کلایو راسل از Game of Thrones را برای حضور در فصل دوم سریال استخدام کرده است. زنجیر یک تکه

ورنر کوتزر، برندان موری و کلایو راسل

کاستر و ماری قرار است در فصل دوم One Piece، کاپیتان‌های دزدان دریایی جنگجوی غول‌پیکر، نقش دوری و بروگی را بازی کنند. راسل همچنین نقش کروکوس، یک پزشک دانا فانوس دار را بازی می کند. همچنین کالوم کر با سابقه بازی در سریال Monarch در نقش Smoker، جولیا رولد با سابقه بازی در فیلم های Fear Street در نقش تاشیگی، راب کولتی با سابقه بازی در The Many Saints of Newark در نقش Wapol و Ty Q با سابقه بازی در سریال Black Sails به عنوان دالتون دیگر بازیگران جدید فصل دوم One Piece هستند.

پیش از این دیوید دستمالچیان در نقش آقای 3، گاززارا گوسلین در نقش خانم ولنتاین، کامروس جانسون در نقش آقای 5 و دانیل لاسکر در نقش آقای 9 به جمع بازیگران فصل دوم وان پیس برای ایفای نقش های شرور اضافه شده بودند. همچنین، ایناکی گودوی در نقش لوفی، مک‌نیو در نقش زورو، امیلی راد در نقش نامی، جاکوب رومرو گیبسون در نقش اوسوپ و تاز اسکایلر در نقش سانجی نقش‌های خود را در فصل دوم One Piece بازی خواهند کرد.

بخوانید  اتحادیه اروپا نگران تصاحب Activision Blizzard توسط مایکروسافت است

استیون مائدا، نویسنده و تهیه کننده آثاری مانند سریال Lost، سریال CSI Miami و سریال The X-Files و همچنین مت اونز نویسنده لوک کیج به عنوان مجری برنامه برای فصل دوم One Piece بازگشته است و پرسی جکسون و جو تاراجی، تهیه کننده اجرایی المپیک به تیم تولید فصل دوم One Piece می‌پیوندند. انتظار می رود فصل دوم این سریال اواخر سال ۲۰۲۵ یا اوایل سال ۲۰۲۶ از شبکه نتفلیکس پخش شود.

وقایع سری One Piece حول محور داستان گروهی از دزدان دریایی به رهبری Monkey D. Luffy می گذرد که به دنبال بزرگترین گنج دنیا به نام One Piece هستند. برای اینکه لوفی به پادشاه دزدان دریایی تبدیل شود. در مانگا و انیمه One Piece، ما شاهد ماجراجویی لوفی در سراسر جهان هستیم که با شخصیت‌های جالب، دولت‌های فاسد، شکارچیان جایزه و غیره مواجه می‌شود. Eiichiro Oda خالق سری One Piece است و تاکنون 106 جلد از این مانگا را نوشته و منتشر کرده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر